Wybierz model samochodu marki Ford
- B-MAX (JK) od 2012.10
- C-MAX (DM2) (2007.02-2010.09)
- C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) (2010.04-2019.06)
- ECOSPORT od 2011.09
- FIESTA V Van (2002.05-2010.12)
- FIESTA VI (CB1, CCN) od 2008.06
- FIESTA VI Van od 2008.08
- FIESTA VII (HJ, HF) od 2017.05
- FIESTA VII Van od 2018.09
- FOCUS C-MAX (DM2) (2003.10-2007.03)
- FOCUS I (DAW, DBW) (1998.09-2009.11)
- FOCUS I Turnier (DNW) (1999.02-2007.12)
- FOCUS I sedan (DFW) (1999.02-2009.11)
- FOCUS II (DA_, HCP, DP) (2004.07-2013.09)
- FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) (2004.07-2012.09)
- FOCUS II sedan (DB_, FCH, DH) od 2005.04
- FOCUS III od 2010.07
- FOCUS III Turnier od 2010.07
- FOCUS III sedan od 2010.07
- GALAXY I (WGR) (1995.03-2006.05)
- GALAXY II (WA6) (2006.05-2015.06)
- GALAXY III (CK) od 2015.01
- GRAND C-MAX (DXA/CB7, DXA/CEU) (2010.12-2019.06)
- KUGA I (2008.02-2012.11)
- KUGA II (DM2) od 2012.05
- MONDEO I (GBP) (1993.02-1996.08)
- MONDEO I Turnier (BNP) (1993.01-1996.08)
- MONDEO I sedan (GBP) (1993.01-1996.08)
- MONDEO IV (BA7) (2007.03-2015.01)
- MONDEO IV Turnier (BA7) (2007.03-2015.01)
- MONDEO IV sedan (BA7) (2007.03-2015.01)
- MONDEO V Turnier (CF) od 2014.09
- MONDEO V liftback (CE) od 2014.09
- MONDEO V sedan (CD) od 2012.09
- RANGER (TKE) od 2011.04
- S-MAX (CJ, WA6) od 2015.01
- S-MAX (WA6) (2006.05-2014.12)
- SCORPIO II (GFR, GGR) (1994.10-1998.08)
- SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) (1994.10-1998.08)
- TOURNEO CONNECT / GRAND TOURNEO CONNECT V408 nadwozie wielko od 2013.09
- TRANSIT CONNECT V408 Nadwozie pełne/minivan od 2013.02
- TRANSIT COURIER B460 Nadwozie pełne/minivan od 2014.02
- TRANSIT COURIER B460 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) od 2014.02
Zamienne części samochodowe do Forda
Samochody Ford to przede wszystkim niedrogie, wygodne, bezpieczne i wytrzymałe auta, niezwykle popularne na całym świecie. Zapewniamy kompleksową ofertę części do samochodów osobowych Forda w najniższych rynkowych cenach. Wszystkie części zamienne do Forda oraz materiały eksploatacyjne w naszym sklepie pochodzą od ...
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Setki automatycznych skrzyń biegów ulegają każdego roku uszkodzeniu. W dziewięciu przypadkach na dziesięć główną przyczyną awarii jest przegrzanie. Podczas normalnej eksploatacji w typowych warunkach przekładni nie grozi przegrzanie, jednak już w przypadku np. ciągnięcia przez samochód przyczepy, kempingu, łodzi czy lawety, drastycznie zwiększa się ryzyko podwyższenia temperatury oleju w skrzyni biegów. Aby temu zapobiec, konieczne jest stosowanie chłodnicy ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów
- Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów, cz. II. Prawidłowa eksploatacja przekładni automatycznej - czego nie wolno robić
- DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji
- Automat nie taki straszny!
- Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?
- Hydrauliczne, hydrauliczno-elektryczne, bezstopniowe i inne – podział automatycznych skrzyń biegów ze względu na ich sterowanie
- Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów, cz. I. Prawidłowe serwisowanie kluczem do długowieczności przekładni