-10% NA PRODUKTY BOSCH! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
0 0 0 0
5 5 5 5
4 4 4 4
1 1 1 1
4 4 4 4

Pompa hamulcowa LPR 1473

Pompa hamulcowa LPR  1473
Pompa hamulcowa LPR 1473
Powiększ
LPR

Producent: LPR

Kod produktu: 1473

Jednostka: szt.

Wymiar gwintu: 12 x 1 (2)

Materiał: Aluminium Dzięki swojej lekkości aluminium znalazło szerokie zastosowanie w motoryzacji. Bardzo dużo podzespołów wykonanych jest z tego stopu metalu lekkiego. Począwszy od elementów zawieszenia, poprzez części silnika, aż do karoserii samochodu.
dowiedz się więcej...

Dla numeru artykułu: 1473

Otwór o śr[mm]: 23,81

EAN: 8032928038836

Numer katalogowy: P30331

Stan: Fabrycznie nowy

328,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa hamulcowa 1473 LPR

Parametry
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Materiał:  Aluminium
Dla numeru artykułu:  1473
Otwór o śr[mm]:  23,81
Widok karty produktu w PDF: Pompa hamulcowa (LPR 1473)
Część znajduje się w kategorii: Pompa hamulcowa
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 0204123579
BOSCH 0204123614
BOSCH 0204788361
BOSCH F026003361
BREMBO M24043
DELPHI LM80149
FERODO FHM1547
FORD 1126845
FORD 1152438
FORD 1251281
FORD 1369797
FORD 1S712B507BA
FORD 1S712B507BB
FORD 1S712B507BC
FORD 2S712B507BA
FORD 2S712B507BB
FORD 2S712B507BC
FORD 2S712B507BD
GIRLING 4007590
NUOVA TECN 5448
TRW PMK590
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (2)

Opinie o Pompa hamulcowa 1473 LPR

opinie puchar
2017-11-29
1/5
Jakość:
1/5
Precyzja:
1/5
Ocena działania
1/5
Ocena użytkownika
1/5
Ogólne wrażenia
1/5
Ta pompa to straszny syf, okazało się że przez 2 miesiące ciekła od strony serwa powoli aż nagle straciłem któregoś dnia hamulce. Całe szczęście, że w nikogo nie wjechałem bo musiałem się ratować ręcznym. Mechanik mówił, że takich jaj jeszcze nie widział wylał pół litra płynu z serwa, które pewnie jest już do wymiany bo płyn je zniszczy. DRAMAT
opinie puchar
2013-08-21
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Wybrałem droższą pompę, mimo że były w ofercie również tańsze zamienniki. Polecono mi LPR i jestem w stu procentach zadowolony.

Co sądzisz o produkcie: Pompa hamulcowa?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pompa hamulcowa 1473

Pompa hamulcowa

Pompa hamulcowa to jeden z najważniejszych elementów układu hamowania. Jej najważniejszym zadaniem jest tłoczenie płynu hamulcowego pod odpowiednim ciśnieniem. Sprawna pompa hamulcowa jest niezbędna, aby proces hamowania przebiegał prawidłowo.

Konstrukcja pompy hamulcowej jest dosyć prosta. Urządzenie posiada korpus wraz z tłokiem, który bezpośrednio odpowiada za podwyższanie ciśnienia płynu. Wprawienie w ruch tłoka jest możliwe dzięki sprężynie dociskowej. Pompa hamulcowa to urządzenie hydrauliczne, zatem szczelność w przypadku tego elementu jest kwestią kluczową. Tym samym nieodłącznym wyposażeniem każdej pompy hamulcowej są pierścienie uszczelniające. Do korpusu pompy przymocowany jest zbiornik płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest dostarczanie płynu do pompy w celu wtłoczenia go do hamulców. Ponadto, służy on również magazynowaniu nadmiaru płynu hamulcowego.

Pompa hamulcowa jest połączona z pedałem hamulca za pomocą dźwigni. Wciśnięcie pedału powoduje ruch tłoka w pompie, czego konsekwencją jest dostarczenie płynu hamulcowego do zacisku. Ważne jest odpowiednie ciśnienie płynu, umożliwiające wprawienie w ruch zacisku, który dociska klocki hamulcowe do tarcz. W ten sposób dochodzi do wyhamowania ruchu koła.

Niesprawność pompy hamulcowej najczęściej jest wywołana nieszczelnością urządzenia. Jeśli dojdzie do wycieku, niemożliwe staje się utrzymanie właściwego ciśnienia płynu hamulcowego. Ponadto, może wystąpić niedobór płynu hamulcowego lub też przeciwnie, jego nadmiar w zbiorniku. Jeżeli płyn hamulcowy nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, na tablicy rozdzielczej zapala się odpowiednia lampka kontrolna.

LPR

LPR to popularna, włoska marka pod której logiem oferowane są części do układu hamulcowego. Jej historia rozpoczęła się w 1952 roku, kiedy to powstała pierwsza fabryka zajmująca się produkcją cylindów hydraulicznych. Kolejnym ważnym momentem w dziejach przedsiębiorstwa był rok 1977 i założenie przedsiębiorstwa ukierunkowanego na produkcję poszczególnych elementów układów hamulcowych do popularnych wtedy samochodów. Główna siedziba oraz magazyny marki LPR zlokalizowane są we włoskim mieście Piacenza.

Obecnie LPR posiada pięć fabryk, w których produkowane są części, a następnie eksportowane do 76 krajów na całym świecie. Centra dystrybucji znajdują się w USA, na Węgrzech, w Macedonii, Hiszpanii, a także na terenie Niemiec. Nowoczesne rozwiązania, wysoko rozwinięta technologia produkcji oraz wieloletnie badania pomogły doprowadzić części oferowane przez LPR do znakomitej jakości i trwałości, a dzięki temu spełniają one oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców.

Wśród oferowanych przez markę części znajdziemy takie pozycje jak tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, cylindry hamulcowe oraz sprzęgła. Przeznaczone są do pojazdów wielu popularnych marek, m.in. Renault, Iveco, Fiat, Lada i wielu więcej. Oprócz tego w ofercie znajdziemy wały napędowe, przeguby, pompy wodne, zaciski hamulcowe, rozdzielacze siły hamowania oraz wiele więcej znakomitych jakościowo produktów.

Cechy Cześci

Aluminium - Dzięki swojej lekkości aluminium znalazło szerokie zastosowanie w motoryzacji. Bardzo dużo podzespołów wykonanych jest z tego stopu metalu lekkiego. Począwszy od elementów zawieszenia, poprzez części silnika, aż do karoserii samochodu.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X