Sprzęgło kompletne Land Rover FREELANDER I (L314) (1998.02 - 2006.10) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW (1998.02 - 2000.11)
Liczba produktów dla wybranego auta: 38
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
-5% na sprzęgła kompletne w iParts.pl
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Dane techniczne Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4
Marka:
Land Rover
Model(typ):
FREELANDER I (L314)
Produkcja od:
1998.02
Produkcja do:
2000.11
Moc silnika [kW]:
88
Moc silnika [KM]:
120
Pojemność oficjalna [ccm]:
1796
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1796
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Typ hamulców:
tarcza / bęben
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Transmisja:
przekładnia mechaniczna 5-biegowa
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
18 K4F
1998.02
2000.11