Wybierz model samochodu marki Audi
- 100 C4 sedan (4A2) (1993.11-1994.07)
- A1 (8X1, 8XK) (2016.01-2018.10)
- A1 Sportback (8XA, 8XF) (2016.01-2018.10)
- A1 Sportback (GBA) od 2021.04
- A3 (8L1) (2001.10-2003.05)
- A3 (8P1) (2011.01-2012.08)
- A3 (8V1, 8VK) (2017.05-2017.12)
- A3 Limousine (8VS, 8VM) (2018.10-2020.10)
- A3 Limousine (8YS) od 2020.12
- A3 Sportback (8PA) (2011.01-2013.03)
- A3 Sportback (8VA, 8VF) (2018.11-2020.10)
- A3 Sportback (8YA) od 2020.12
- A3 kabriolet (8P7) (2011.02-2013.05)
- A3 kabriolet (8V7, 8VE) (2018.10-2020.10)
- A4 B5 (8D2) (2000.07-2000.11)
- A4 B5 Avant (8D5) (2000.07-2001.09)
- A4 B6 (8E2) (2004.06-2004.12)
- A4 B6 Avant (8E5) (2004.06-2004.12)
- A4 B6 kabriolet (8H7) (2004.09-2005.12)
- A4 B7 (8EC) (2006.10-2008.06)
- A4 B7 Avant (8ED) (2006.10-2008.06)
- A4 B7 kabriolet (8HE) (2006.06-2009.03)
- A4 B8 (8K2) (2012.02-2015.12)
- A4 B8 Avant (8K5) (2012.05-2015.08)
- A4 B9 (8W2, 8WC) od 2021.01
- A4 B9 Avant (8W5, 8WD) od 2021.01
- A5 (8T3) (2012.03-2017.01)
- A5 (F53, F5P) od 2021.01
- A5 Sportback (8TA) (2014.09-2017.01)
- A5 Sportback (F5A, F5F) od 2021.01
- A5 kabriolet (8F7) (2013.05-2017.01)
- A6 C4 (4A2) (1996.04-1997.10)
- A6 C4 Avant (4A5) (1996.04-1997.12)
- A6 C5 (4B2) (2001.06-2005.01)
- A6 C5 Avant (4B5) (2004.04-2005.01)
- A6 C6 (4F2) (2009.05-2011.03)
- A6 C6 Avant (4F5) (2009.04-2011.08)
- A6 C7 (4G2, 4GC) (2015.05-2018.09)
- A6 C7 Avant (4G5, 4GD) (2015.11-2018.09)
- A6 C8 Avant (4A5) od 2021.01
- A7 Sportback (4GA, 4GF) (2016.05-2018.05)
- A8 D2 (4D2, 4D8) (2001.01-2002.09)
- CABRIOLET B3 (8G7) (1997.01-2000.08)
- Q2 (GAB, GAG) od 2021.04
- Q3 (8UB, 8UG) (2016.07-2018.10)
- Q5 (8RB) (2015.11-2017.05)
- Q5 (FYB, FYG) od 2021.01
- TT (8J3) (2011.05-2014.06)
- TT (8N3) (2005.03-2006.06)
- TT (FV3, FVP) od 2021.01
- TT Roadster (8J9) (2012.03-2014.06)
- TT Roadster (8N9) (2003.07-2006.06)
- TT Roadster (FV9, FVR) od 2021.01
Artykuły powiązane
- Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
- Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?
- Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?
- Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora
Auto części zamienne Eibach
Korzenie firmy Eibach sięgają 1951 roku. Jej założycielem był Heinrich Eibach, po którego śmierci w 1967 roku prowadzeniem firmy zajął się jego syn. To właśnie jego zasługom firma zawdzięcza swoją obecną pozycję na rynku. Eibach to wyjątkowo rodzinna firma, również dzieci obecnego właściciela – Ralph i Swantje biorą czynny udział w kierowaniu przedsiębiorstwem.
Firma Eibach jest aktualnie reprezentowana w ponad 80 krajach, a jej linie produkcyjne ...
Zamienne części samochodowe do Audi
Proponujemy jedynie najwyższej jakości zamienne części samochodowe do praktycznie każdego współczesnego modelu auta. Oferowane części zamienne do Audi spełniają najsurowsze wymogi projektowe oraz konstrukcyjne, a także ...
Właściciele samochodów osobowych bardzo często dokonują w nich różnego rodzaju przeróbek i modyfikacji, które potocznie nazywa się obecnie tuningiem. Jednym z głównych elementów takich zmian jest zazwyczaj obniżenie zawieszenia auta. Jedną z najszybszych i najtańszych metod obniżenia zawieszenia oraz usztywnienia konstrukcji samochodu jest zastosowanie tzw. zawieszenia gwintowanego.
Elementy zawieszenia gwintowanego
Zawieszenie ...