Wybierz typ samochodu marki Bmw 3 Touring (E91) (2004.12 - 2012.12)
- 316 d 116KM
- 316 i 122KM
- 318 d 122KM
- 318 i 129KM
- 318 d 136KM
- 318 i 136KM
- 318 i 143KM
- 318 d 143KM
- 320 d 150KM
- 320 i 150KM
- 320 i 156KM
- 320 i 163KM
- 320 d xDrive 163KM
- 320 d 163KM
- 320 i 170KM
- 323 i 177KM
- 320 d xDrive 177KM
- 320 d 177KM
- 320 d xDrive 184KM
- 320 d 184KM
- 323 i 190KM
- 325 d 197KM
- 320 d 197KM
- 320 d xDrive 197KM
- 320 d xDrive 200KM
- 320 d 200KM
- 325 d 204KM
- 325 i 211KM
- 330 d 211KM
- 325 i 211KM
- 325 i xDrive 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 i 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 i 218KM
- 330 d 231KM
- 330 xd 231KM
- 330 d 245KM
- 330 d xDrive 245KM
- 330 xi 258KM
- 330 i 258KM
- 330 i xDrive 272KM
- 330 xi 272KM
- 330 i 272KM
- 330 i 272KM
- 335 d 286KM
- 335 i xDrive 306KM
- 335 i 306KM
- 335 xi 306KM
- 335 i xDrive 326KM
- 335 xi 326KM
- 335 i 326KM
Części samochodowe do BMW 3 E91 Touring piątej generacji
BMW od zawsze budziło wiele skrajnych emocji. Z pewnością w ofercie tego producenta dostępne są nietuzinkowe modele, które dedykowane są dla wszystkich kierowców ceniących sobie intensywne doznania oraz radość, którą daje jazda samochodem. Auta marki BWM mają sportowe zacięcie, dzięki któremu dają ogromną frajdę oraz satysfakcję każdemu kierowcy, który lubi czuć się pewnie za kierownicą. Seria 3 w odmianie Touring o oznaczeniu E91 to piąta generacja tego modelu. ...
Szukaj części do Bmw 3 Touring (E91)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?