Wybierz typ samochodu marki Alfa Romeo MITO (955_) (2008.08 - 2018.10)
- 1.4 69KM
- 1.4 78KM
- 1.4 78KM
- 1.3 MultiJet 80KM
- 1.3 MultiJet 84KM
- 0.9 TwinAir 86KM
- 1.3 MultiJet 90KM
- 1.3 MultiJet 95KM
- 1.4 95KM
- 0.9 101KM
- 1.4 MultiAir 105KM
- 0.9 TwinAir 105KM
- 1.6 JTDM 115KM
- 1.6 JTDM 120KM
- 1.4 Bifuel 120KM
- 1.4 Bifuel 120KM
- 1.4 TJet 120KM
- 1.4 Turbo MultiAir 135KM
- 1.4 TB 140KM
- 1.4 TJet 150KM
- 1.4 TJet 155KM
- 1.4 Turbo MultiAir 163KM
- 1.4 MultiAir 170KM
Części samochodowe do Alfa Romeo Mito (955)
Alfa Romeo MITO to aktualnie najmniejsza Alfa Romeo, która jest dostępna na rynku. Bardzo szybko została skojarzona z miejskim samochodem dedykowanym dla Pań, ceniących sobie poczucie stylu oraz atrakcyjny wygląd swojego pojazdu. Mito należy do segmentu B i dzieli swoją płytę podłogową z popularnym modelem Fiata, czyli Punto. Stylistyka modelu bardzo mocno nawiązuje do pięknej Alfy Romeo 8C. Dzięki temu Mito to małych rozmiarów hatchback, który sprawia wrażenie auta o bardzo ...
Szukaj części do Alfa Romeo MITO (955_)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?