Dodatkowe informacje o Zatyczka, kołnierz płynu chłodzącego 12428 FEBI BILSTEIN
Parametry | |
Ciężar [kg]: | 0,038 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
3RG | 80738 |
3RG | 81717 |
4U Autopa | 16376VV |
AIC | 51105 |
AKRON-MALÒ | 116096 |
AKRON-MALÒ | 116181 |
AUDI | 357 121 140 |
AUDI | 357 121 140 S |
AUDI | 357 121 140 S1 |
AUTOMEGA | 160033410 |
Aslyx | AS-201282 |
BAPMIC | TOPT13KIT007 |
BBR | 002-60-03778 |
BIRTH | 8363 |
BORG BECK | BTS1008 |
BRÜCK GERM | 357121140S |
BSG | BSG 90-122-002 |
CAUTEX | 951029 |
CAUTEX | 952138 |
CSV ELECTR | CBR3118 |
DT SPARE P | 11.10543 |
FAE | 54000 |
FARE SA | 2050 |
FARE-CO | 2050 |
FARE-MX | 2050 |
FARE-RCH | 2050 |
FIRST LINE | FTS1008 |
GOOM | ML-0001 |
Hamburg Te | 3225-00011 |
IMPERGOM | 90350 |
MAPCO | 28879 |
MAXGEAR | 18-0166 |
MAXGEAR | 18-0167 |
METALCAUCH | 03540 |
METZGER | 4010146 |
MEYLE | 100 121 0080 |
MI.R.A. | 15/2725 |
NANFENG | NF0089 |
OSSCA | 00247 |
OSSCA | 00842 |
PATRON | P16-0018 |
PLYOM | P951029 |
PLYOM | P952138 |
RECOFICIAL | CBR3118 |
STC | T403540 |
SWAG | 32 91 2428 |
Storm | F2050 |
TOPRAN | 107 135 |
TRICLO | 463664 |
TRICLO | 463699 |
VAICO | V10-0492 |
VANHE | 1321121 |
VEMA | 130018 |
VEMA | 13409 |
VEMA | VE8363 |
VW | 357 121 140 |
VW | 357 121 140 S |
VW | 357 121 140 S1 |
ZPY | 357121140 |
ZZVF | ZV114R |
alp | ALP-001282 |
hajus Auto | 1211266 |
vika | 11210266301 |
vika | 11211792101 |
Dowiedz się więcej:
Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
Black Week - cały tydzień zniżek na iParts.pl
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
Opinie o Zatyczka, kołnierz płynu chłodzącego 12428 FEBI BILSTEIN
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Zatyczka, kołnierz płynu chłodzącego 12428
Kołnierze
Flansza, zwana również kołnierzem, to element łączący poszczególne części instalacji. Przede wszystkim umożliwia stabilne połączenie rur. W samochodach flanszę wykorzystuje się m.in. jako łączenie układu chłodzenia z silnikiem. Element ten występuje także na łożyskach, w skrzyni biegów czy na wałach.
Przeważnie kołnierz to część stalowa, ewentualnie może by również wykonana z żeliwa. Sporadycznie, w mniej strategicznych miejscach, możliwy jest również montaż flanszy z tworzywa sztucznego. Niemniej jednak jest to rzadkością, gdyż tworzywa sztuczne nie wykazują wystarczających właściwości wytrzymałościowych. Kołnierz natomiast nieustannie poddawany jest próbie wytrzymałości. Flansza pracuje w trudnych warunkach, często w wyjątkowo wysokiej temperaturze. Ponadto, w otoczeniu kołnierza panuje wilgoć. Oczywiście element ten narażony jest również na uszkodzenia mechaniczne.
Kołnierze to konstrukcje pełniące nieco podobne funkcje co zawory. Wykazują się one jednak większą trwałością. Części te montuje się wszędzie tam, gdzie wymagana jest absolutna szczelność instalacji, a pęknięcia czy ubytki są wyjątkowo niepożądane. Wysokiej jakości flansze to części bardzo wytrzymałe, które rzadko ulegają awariom. Niemniej jednak po latach użytkowania mogą się pojawić problemy ze szczelnością łączenia. Przeważnie są one konsekwencją pojawienia się korozji. Ponadto, niższej jakości materiał może ulec zużyciu. Jakakolwiek nieszczelność kołnierza, bez względu na jej przyczynę, oznacza konieczność jak najszybszej konsultacji z mechanikiem.
FEBI BILSTEIN
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.