Dodatkowe informacje o Świeca żarowa DG-113 NPS
Parametry | |
Rezystancja [Ohm]: | 0.8 |
Moment dokręcenia od [Nm]: | 1 |
Moment dokręcenia do [Nm]: | 1.5 |
Długość [mm]: | 118 |
Długość całkowita [mm]: | 118.5 |
Wymiar gwintu: | M8x1.0 |
Gwint zewn. [mm]: | M8 x 1 |
Napięcie [V]: | 11 |
Ilość części [-częściowy]: | 1 |
Rozmiar klucza: | 8 |
Masa [g]: | 34.3 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
3F QUALITY | 1684 |
ASHIKA | 00-01-101 |
ASHIKA | 0103303 |
ASHUKI | B228-15 |
BLUEPRINT | ADM51810 |
BLUEPRINT | ADM51814 |
BMW BRIL | 12 23 7 806 041 |
BORGW BERU | 0 100 276 004 |
BORGW BERU | GN 047 |
BOSCH | 0 250 204 001 |
BOSCHCHINA | 0 250 204 001 |
BREMI | 26045 |
BREMI | 26070 |
CHAMPION | CH-201 |
CHAMPION | CH200 |
CHAMPION | CH200/002 |
CITRO | 5960.12 |
DELPHI | HDS399 |
DELPHI | HDS416 |
DENSO | DG-113 |
DIPASPORT | CND014N |
DIPASPORT | CND038N |
DÜRER | DG24118 |
DÜRER | DG24127 |
ERA | 886007 |
EUROREPAR | 1616056980 |
EUROREPAR | 1616057480 |
EYQUEM | 0911101188 |
EYQUEM | 0911101203 |
FAST | FT82739 |
FEBI | 26221 |
FLENNOR | FG9921 |
FORD USA | 2S6Q6M090AA |
FORD USA | 2S6Q6M090AB |
FORD | 1525910 |
FRITECH | 131.0 |
FSO | 9650100080 |
GEO | 1148105 |
GEO | 1369590 |
GEO | 1447128 |
GEO | 1525910 |
GEO | 2S6Q6 M090 AA |
GEO | 2S6Q6M090AB |
GEO | Y40418601A |
HBJAKOPART | J5712022 |
HBJAKOPART | J5712028 |
HIDRIA | H1 737 |
HKT | B106 |
INTERMOTOR | W644 |
INTERMOTOR | W651 |
JAPANPAR | CE-303 |
JAPANPAR | CE-310 |
JAPKO | 01303 |
JPG | 1591800400 |
KAGER | 65-2110 |
KAISHIN | 39212 |
KAVO PARTS | IGP-4505 |
KAVO PARTS | IGP-4513 |
KLAXCAR | 41065z |
KLAXCAR | 41179z |
LUCAS | LP080 |
MAG MAR BR | 060900100606 |
MAG MAR BR | 060900180606 |
MAG MAR BR | 062407113312 |
MAG MAR BR | 062407180312 |
MAG MAR BR | 062900022304 |
MAG MAR BR | 062900048304 |
MAG MAR BR | 600000179920 |
MAG MAR BR | 600000179940 |
MAG | 060900100606 |
MAG | 060900180606 |
MAG | 062407113312 |
MAG | 062407180312 |
MAG | 062900022304 |
MAG | 062900048304 |
MAG | 600000179920 |
MAG | 600000179940 |
MAPCO | 7403 |
MAXGEAR | 66-0031 |
MAZDA | 1855073J00 |
MAZDA | Y40118601 |
MAZDA | Y40118601A |
MAZDA | Y40418601 |
MDR | MGP-6303 |
MDR | MGP-6310 |
MEATDORIA | 90916 |
MERCURY | 1855073J00 |
MERCURY | 596078 |
MERCURY | Y40118601 |
MERCURY | Y40118601A |
MERCURY | Y40418601 |
METZGER | H1 166 |
MEYLE | 714 860 0002 |
Motorcraft | EZD 40 |
NGK | 93520 |
NGK | DP40 |
NGK | YE-04 |
NIPPARTS | N5712026 |
NIPPARTS | N5713014 |
NPS | 5960 79 |
NPS | 5960 E9 |
NPS | 596019 |
NPS | 5960E9 |
NPS | 5960F9 |
NPS | J5712022 |
PEMEBLA | JAPB106 |
PEMEBLA | JAPB123 |
PEMEBLA | JAPCE-303 |
PEMEBLA | JAPCE-310 |
PEMEBLA | JAPDG-113 |
PEMEBLA | JAPDG-180 |
PEUGEOT | 1148105 |
PEUGEOT | 16 104 293 80 |
PEUGEOT | 5960 12 |
PEUGEOT | 5960-E9 |
PEUGEOT | 5960.19 |
PEUGEOT | E161043 |
PIAGGIO | 16 104 293 80 |
PIAGGIO | 5960 12 |
PIAGGIO | 5960 F9 |
PIAGGIO | 5960-E9 |
PIAGGIO | 5960.19 |
PIAGGIO | E161043 |
PLYMOUTH | 32017063 |
PLYMOUTH | 32017064 |
STANDARD | W644 |
STANDARD | W651 |
SUZUKI | 18550-73J00 |
TOFAS | 18550-73J00 |
TOFAS | 18550-73J01-000 |
TOFAS | 5960 78 |
TOPRAN | 302 506 |
TOPRAN | 720 476 |
TVR | 5960 19 |
TVR | 5960 79 |
TVR | 5960 E9 |
TVR | 5960.12 |
TVR | 5960.78 |
VALEO | 345123 |
VALEO | 345138 |
VEMO | V99-14-0048 |
VEMO | V99-14-0070 |
VOLVO | 30711106 |
WIESMANN | SU001-00850 |
WIESMANN | SU00100894 |
WILMINK | WG1431136 |
WILMINK | WG1431219 |
WILMINK | WG1444214 |
WILMINK | WG1444224 |
WILMINK | WG1461049 |
WILMINK | WG1461103 |
WILMINK | WG1486146 |
WILMINK | WG1486151 |
WILMINK | WG1497005 |
WILMINK | WG1497018 |
WILMINK | WG1499337 |
WILMINK | WG1499354 |
WILMINK | WG1787212 |
Dowiedz się więcej:
Jakie są konsekwencje jazdy z niesprawnymi świecami żarowymi
Co oznacza migająca kontrolka świec żarowych? Czy mimo jej pojawienia się można bezpiecznie jeździć autem?
Urwana świeca żarowa to problem, ale jak najbardziej do rozwiązania. Jak samodzielnie usunąć ją z gniazda?
Jak często wymieniać świece żarowe?
Jak sprawdzić świece żarowe? Jak powinna wyglądać prawidłowa instrukcja wymiany świec żarowych?
Świece żarowe: diesel potrzebuje ciepła!
Którzy producenci świec żarowych są najlepsi?
Opinie o Świeca żarowa DG-113 NPS
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Świeca żarowa DG-113
Świece żarowe
Osprzęt wysokoprężnej jednostki napędowej składa się z wielu elementów. Za jedne z kluczowych dla działania silnika Diesla należy uznać świece żarowe. To właśnie dzięki ich pracy dochodzi do rozruchu silnika, niezależnie od warunków atmosferycznych. Niestety świece, szczególnie w nowoczesnych samochodach, bardzo szybko ulegają zużyciu.
Awaria świec żarowych jest łatwa w diagnozie. Nowsze samochody wyposażono w odpowiedni sygnał informacyjny – kontrolka na desce rozdzielczej, która powiadamia kierowcę, że doszło do usterki świec żarowych. Niestety takiej kontrolki nie znajdziemy w starszych modelach samochodów i awarię należy zdiagnozować samodzielnie lub u mechanika.
Typowe objawy uszkodzonych świec żarowych to przede wszystkim nierówna praca silnika (pierwsze kilka minut od uruchomienia). Ponadto da się zauważyć szarpanie jednostki napędowej, wyraźny spadek mocny oraz problemy z rozruchem. Czarny dym z układu wydechowego podczas odpalania samochodu może być także zwiastunem uszkodzonych świec.
Z reguły uszkodzeniu ulega najpierw tylko jedna ze świec żarowych, dlatego niekiedy ciężko zauważyć poszczególne nieprawidłowości. Awaria kolejnej ze świec jednak wyraźnie pogorszy funkcjonowanie silnika i powyższe symptomy będą bardziej widoczne.
Do usterki świec żarowych dochodzi zwykle na skutek co najmniej kilku czynników. Za najczęstsze podaje się przegrzanie świec oraz kiepski stan układu wtryskowego. Ponadto za istotne należy uznać warunki eksploatacji. Jazda na krótkich odcinkach w dużym stopniu obciąży świece żarowe i skróci ich żywotność.
Wymiana świec żarowych to podstawowa z czynności obsługowych pojazdów z silnikiem Diesla.
Wybór świec żarowych nie należy do łatwych ze względu na obszerny wybór części zamiennych. Przed podjęciem ostatecznej decyzji warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów.
NPS
NPS to francuska firma motoryzacyjna. Jest to jeden z czołowych dystrybutorów części zamiennych dla samochodów osobowych i ciężarowych. Części samochodowe NPS to elementy przeznaczone dla pojazdów azjatyckich. Dlatego też dostawcy autoczęści dla NPS to głównie producenci z Azji choć we współpracy biorą udział również podmioty z innych części świata. Wśród głównych producentów części samochodowych, z którymi współpracuje NPS, należy wymienić takie marki, jak: Akebondo, Aisin, EXEDY czy Koyo.
Asortyment autoczęści NPS jest bardzo bogaty. Firma spełnia potrzeby większości rynku. W ofercie znajdują się elementy wszystkich najważniejszych układów. Klienci mają możliwość pełnego zaopatrzenia w części układu hamulcowego, kierowniczego czy też elektryki samochodowej. NPS dystrybuuje również elementy silnika, a także zestawy oraz pojedyncze części sprzęgieł. Ponadto, NPS sprowadza również mniej złożone części samochodowe. Coraz więcej referencji w katalogu dystrybutora stanowią filtry samochodowe. Wśród nich m.in. filtry powietrza i filtry oleju.
Firma NPS powstała w 1993 roku. Ponad ćwierć wieku doświadczenia pozwoliło wypracować wzorzec działania zapewniający sukces na całym świecie. Oddziały i magazyny firmy są dziś zlokalizowane w wielu krajach, głównie europejskich. Niemniej produkty marki NPS są eksportowane do krajów na całym świecie. Części NPS wyróżniają się wysoką jakością przy stosunkowo niskich cenach. Jednocześnie w ofercie firmy znajdziemy zarówno produkty klasy premium, jak i tańsze części samochodowe.