Dodatkowe informacje o Mocowanie amortyzatora V10-1199 VAICO
Parametry | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Bez łożyska kulkowego |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Ciężar [kg]: | 0,266 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AKRON-MALÒ | 23241 |
AUDI | 811 412 323 |
AUDI | 811 412 323 A |
AUDI | 811 412 323 C |
AUDI | 811 412 323 D |
AUDI | 8A0 412 323 |
AUDI | 8A0 412 323 B |
AUDI | 8A0 412 323 D |
AUTOMEGA | 1041203238A0D |
BBR | 001-10-28863 |
BILSTEIN | 12-117475 |
BILSTEIN | 12-244652 |
BIRTH | 5208 |
BIRTH | 5672 |
BOGE | 2-25-000103-01 |
BOGE | 87-079-A |
BOGE | 87-083-R |
BOGE | 87-261-R |
BOGE | 88-753-A |
BOGE | 88-787-A |
CORTECO | 21652956 |
FAG | 814 0073 10 |
FAI | SS3002 |
FEBI | 02429 |
FEBI | 08307 |
FEBI | 10446 |
FIRST LINE | FSM5010 |
FLENNOR | FL0916-J |
JPG | 1142402100 |
JPG | 412640001 |
KS | 6137461 |
KYB | SM1702 |
LEMFO | 10076 |
LEMFO | 10076 01 |
LEMFO | 10076 02 |
LEMFO | 10076 03 |
LEMFO | 1007601 |
LEMFO | 30753 01 |
LORETT | C 594 |
LUOS | 730104A |
LUOS | 730104B |
MAG | 030607010031 |
MAPCO | 33832 |
MAXGEAR | 72-0313 |
METZGER | 6490288 |
METZGER | WM-F 2323D |
MEYLE | 100 412 0004/HD |
MONROE | MK032 |
MOOG | K9628 |
NK | 684702 |
OPTIMAL | F8-1027 |
PEX | 12.08.008 |
QUINTON HA | EM1766 |
QUINTON HA | EM1767 |
QUINTON HA | EM2429 |
QUINTON HA | EMA1767 |
QUINTON HA | EMA2429 |
RUV | 825415 |
SACHS | 802 446 |
SACHS | 802 453 |
SEAT | 811 412 323 C |
SEAT | 811 412 323 D |
SEAT | 8A0 412 323 B |
SEAT | 8A0 412 323 D |
SKF | VKDC 35100 |
SKF | VKDC 35100 T |
SKF | VKDC35100 VP |
SKODA | 811 412 323 C |
SKODA | 811 412 323 D |
SKODA | 8A0 412 323 B |
SKODA | 8A0 412 323 D |
SNR | M254.06 |
SWAG | 30 54 0005 |
SWAG | 30 54 0007 |
TOPRAN | 104 410 |
TRISCAN | 8500 29400 |
TRW | JSL104 |
TTC | 07.30.035 |
VAG | 811 412 323 |
VAG | 811 412 323 A |
VAG | 811 412 323 C |
VAG | 811 412 323 D |
VAG | 8A0 412 323 B |
VAG | 8A0 412 323 D |
VW | 811 412 323 |
VW | 811 412 323 A |
VW | 811 412 323 C |
VW | 811 412 323 D |
VW | 8A0 412 323 |
VW | 8A0 412 323 B |
VW | 8A0 412 323 D |
Dowiedz się więcej:
Jak rozpoznać objawy zużycia łożyska amortyzatora? Czym skutkuje jazda z uszkodzonym łożyskiem?
Najczęstsze objawy uszkodzenia poduszki amortyzatora. Jak je rozpoznać?
Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora
Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?
Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?
Opinie o Mocowanie amortyzatora V10-1199 VAICO
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Mocowanie amortyzatora V10-1199
Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
VAICO
Vaico to niemiecka firma z branży motoryzacyjnej. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją rozmaitych części samochodowych które są dziś dystrybuowane na całym świecie. Specjalnością producenta są zestawy naprawcze do sprzęgieł. Poza tym, części samochodowe Vaico to również standardowe części skrzyni biegów. Firma chwali się ofertą części pasujących do ponad 250 typów skrzyń biegów.
Skrzynie biegów Vaico to doskonale dopracowane części najwyższej jakości. Są one doceniane na całym świecie i stanowią podstawę oferty producenta. Niemniej jednak firma od lat regularnie poszerza swój asortyment, przez co dzisiaj oferuje klientom o wiele więcej, niż tylko zestawy naprawcze skrzyni biegów i same skrzynie. W asortymencie znaleźć można między innymi części silnika i mechanizmów, z którymi współpracuje jednostka napędowa. W kategorii tej znajduje się niemal 500 pozycji. Ponadto, producent tworzy również filtry samochodowe, niezbędne dla bezpieczeństwa silnika i komfortu jazdy. Wysoko cenione przez fachowców są również materiały eksploatacyjne Vaico.
Vaico to firma, która funkcjonuje pod tą marką od 1999 roku. Tym samym jej historia jest stosunkowo krótka. Niemniej jednak Vaico zostało stworzone przez o wiele dłużej działające przedsiębiorstwo Vierol. Marka Vaico to samochodowe części zamienne, przeznaczone na aftermarket. Jednak autoczęści Vaico to produkty najwyższej klasy, które przeważnie dorastają do najwyższych standardów części przeznaczonych do pierwszego montażu.