ZWIĘKSZAMY RABAT W APLIKACJI DO -7%! POBIERAM NA ANDROID!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
8 8 8 8
2 2 2 2
3 3 3 3
5 5 5 5
5 5 5 5

Koło pasowe wału korbowego CONTITECH VD1094

Koło pasowe wału korbowego CONTITECH  VD1094
Koło pasowe wału korbowego CONTITECH VD1094
Powiększ
CONTITECH

Producent: CONTITECH

Kod produktu: VD1094

Jednostka: szt.

Długożć opakowania [cm]: 17,5

Szerokość opakowania [cm]: 17,5

Wysokość opakowania [cm]: 6,5

Ciężar [kg]: 2,15

Ilość żeber: 6

Dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków:

EAN: 4010858573737

Stan: Fabrycznie nowy

248,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Koło pasowe wału korbowego VD1094 CONTITECH

Parametry
Długożć opakowania [cm]:  17,5
Szerokość opakowania [cm]:  17,5
Wysokość opakowania [cm]:  6,5
Ciężar [kg]:  2,15
Ilość żeber:  6
Dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Część znajduje się w kategorii: Koło pasowe wału korbowego i pomp
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BGA DP0597
CAUTEX 030940
CITRO 0515P8
CITRO 0515R0
CITRO 0515T0
CITRO 0515TQ
CITRO 0515V0
CITRO 0515V4
CITRO 0515V7
CITRO 0515V8
CORTECO 80000597
CORTECO 80001812
DAYCO DPV1068
FEBI 26334
FEBI 29333
FEBI 33784
FEBI 36888
FORD 1147683
FORD 1319519
FORD 1369546
FORD 1369548
FORD 1473366
FORD 1485765
FORD 1517975
FORD 1517976
FORD 2S6Q6B319AD
FORD 2S6QGB319AA
FORD 2S6QGB319AB
FORD 3M5Q6B319CA
FORD 3M5Q6B319CB
FORD 3M5Q6B319CC
GATES TVD1025
GATES TVD1064
HUTCHINSON DP028
INA 544 0079 10
MAZDA Y40111401
MAZDA Y40111401A
MAZDA Y40111401B
MAZDA Y40111401C
PEUGEOT 0515P8
PEUGEOT 0515R0
PEUGEOT 0515T0
PEUGEOT 0515TQ
PEUGEOT 0515V0
PEUGEOT 0515V4
PEUGEOT 0515V7
PEUGEOT 0515V8
RUV 515201
SASIC 2150012
SASIC 2150014
SKF VKM93307
SNR DPF359.16
SNR DPF359.16K1
SUZUKI 1261069K00
SWAG 62 92 6334
TOYOT SU001-00759
TOYOT SU001-00840
TOYOT SW00100840
TOYOT SW00100848
VOLVO 31251290
VOLVO 31272289
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Zamienniki

Zamienniki CONTITECH VD1094

Dostępność: dostępny
222,00 zł
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Opinie (0)

Opinie o Koło pasowe wału korbowego VD1094 CONTITECH

Opinie nie są zweryfikowane ?
Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Koło pasowe wału korbowego?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Koło pasowe wału korbowego VD1094

Koło pasowe wału korbowego i pomp

Koło pasowe to kluczowy element każdego układu napędowego. Na koła pasowe nakłada się paski klinowe, przez co możliwe staje się napędzenie pracy takich urządzeń, jak alternator czy pompa wody. Koło pasowe we współpracy z paskiem klinowym pełni również kluczową funkcję w napędzaniu silnika klimatyzacji. Zasadniczo poprawne funkcjonowanie koła pasowego wału korbowego jest niezbędne dla funkcjonowania pojazdu.

Wyróżnia się trzy główne typy koła pasowego, a mianowicie: gładkie, z rowkiem, z wieloma rowkami. Rozróżnienie to dotyczy rodzaju powierzchni koła pasowego, która jest dostosowana do typu paska. Obecnie bowiem poza klasycznymi gładkimi paskami klinowymi, coraz częściej korzysta się również z pasków wielorowkowych, które mają pracować efektywniej i przede wszystkim dłużej. Warto również wspomnieć w tym miejscu o nowoczesnych kołach elastycznych. Ze względu na specjalną konstrukcję, posiadają one zdolność tłumienia drgań skrętnych. Czasami można się również spotkać z kołami pasowymi dedykowanymi tylko pompom.

Awaria koła pasowego zawsze jest niezwykle groźna, ze względu na ryzyko uszkodzenia alternatora oraz innych podzespołów. Dlatego też nie można bagatelizować żadnych objawów awarii. Podstawowym sygnałem, który powinien skłonić do interwencji, jest charakterystyczny pisk. Oznacza on zwykle ślizganie się paska po zużytej powierzchni koła pasowego. Konsekwencją zużycia koła pasowego może być zerwanie paska klinowego, upośledzające m.in. pracę układu kierowniczego, co najlepiej obrazuje skalę zagrożenia, wynikającą z usterki tej części samochodowej.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X