Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe - komplet 37203 A.B.S.
Parametry | |
Szerokość 1 [mm]: | 138,9 |
Wysokość 1 [mm]: | 58,5 |
Grubość 1 [mm]: | 15,4 |
System hamulcowy: | SUMITOMO |
Ograniczenia producenta: | SUMITOMO |
Styk ostrzegawczy o zużyciu: | Z akustycznym czujnikiem zużycia |
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: | 2 |
Ciężar [kg]: | 1,5 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ABE | C15040ABE |
AISIN | SS107-S |
AKEBONO | AN-493K |
AKEBONO | AN-493KE |
AKEBONO | AN-637WK |
APEC | BKT1114 |
APEC | KIT1228 |
APEC | PAD1244 |
APEC | PAD1268 |
APEC | PAD1421 |
APEC | PD3183 |
ASAM | 55419 |
ASHIKA | 50-05-509 |
ASHUKI | 1080-9305 |
ASVA | AKD-1205 |
ATE | 13.0460-5853.2 |
ATE | 605853 |
BENDIX | 572497B |
BLUEPRINT | ADC44261 |
BLUEPRINT | ADM54278 |
BORG BECK | BBK1532 |
BORG BECK | BBP1757 |
BORG BECK | BBP1891 |
BOSCH | 0 986 424 709 |
BOSCH | 0 986 AB2 378 |
BOSCH | 0 986 AB3 497 |
BOSCH | 0 986 TB2 218 |
BOSCH | 1 987 474 783 |
BRAKE ENG | PA1440 |
BRAKE ENG | PA1493 |
BREMBO | P54029 |
BREMBO | P54029N |
BREMSI | BP3001 |
CAR | PNT965 |
CIFAM | 822-399-0 |
COMLINE | ADB3172 |
COMLINE | CBP3172 |
DELPHI | LP1462 |
DELPHI | LP1909 |
DELPHI | LP2967-C |
DENCKERMAN | B111162 |
DJ PARTS | BP1018 |
DJ PARTS | BP1673 |
DON | PCP1192 |
DOYEN | RBP381 |
E.T.F. | 12-0577 |
FEBEST | 0401-V75F |
FEBI | 16582 |
FERODO | FDB1603 |
FERODO | FDB1603-D |
FERODO | FDB3105 |
FERODO | FSL1603 |
FMSI | D0550-7429 |
FMSI | D0867-7742 |
FREMAX | FBP-0854 |
FTE | 9001287 |
FTE | BL1809A2 |
GIRLING | 6132469 |
GIRLING | 6132549 |
HAVAM | HP 7207 |
HAVAM | HP7308 |
HBJAKOPART | J3603070 |
HBJAKOPART | J3605038 |
HBJAKOPART | J3605039 |
HBJAKOPART | J3605047 |
HELLA | 8DB 355 009-461 |
HELLA | 8DB 355 011-201 |
HELLA | 8DB 355 024-101 |
HELLA | 8DB 355 027-551 |
ICER | 181374 |
ISUZU | 8972872630 |
JAPANPAR | PA-509AF |
JAPANPAR | PA-509P |
JAPKO | 50509 |
JPG | 3963600310 |
JURATEK | JCP1603 |
JURID | 572497J |
KAISHIN | FK6085 |
KAMOKA | JQ1012884 |
KAVO PARTS | BP-4575 |
KAVO PARTS | BP-5545 |
KAVO PARTS | BP4525 |
KAVO PARTS | KBP-4504 |
KAVO PARTS | KBP-4567 |
KAWE | 0396 00 |
KAWE | 0396 10 |
LEMFO | 26450 |
LPR | 05P569 |
LYNXAUTO | BD-5506 |
LYNXAUTO | BD-5730 |
MAG | 363700201250 |
MAG | 363700201438 |
MAG | 363700454029 |
MAG | 363802160358 |
MAG | 363916060342 |
MAG | 363916061044 |
MAPCO | 6785 |
MAXGEAR | 19-1375 |
MAZDA | S4YR-33-23Z |
MAZDA | S4YR3323ZA |
MAZDA | SHY6-33-23Z |
MAZDA | SHY63328Z |
METELLI | 22-0399-0 |
METZGER | 0396.00 |
METZGER | 1170450 |
MEYLE | 025 234 8816/W |
MIN | MDB1845 |
MIN | MDB2277 |
MIN | MDB81845 |
MITSUBISHI | 4605 A041 |
MITSUBISHI | 4605A471 |
MITSUBISHI | MN116445 |
MITSUBISHI | MR 527868 |
MITSUBISHI | MR569592 |
MK K | D3112-02 |
MOTAQUIP | LVXL1079 |
MS | 13046058532N-SET-MS |
MS | 13046058532N-SET-MSP |
Motrio | 8550502388 |
NAPA | PBP7662 |
NATIONAL | NP2180 |
NECTO | FD7055A |
NK | 223026 |
NPS | M360A13 |
NPS | M360I84 |
OJD | 109-1855R-1 |
OPTIMAL | 12086 |
OPTIMAL | 9778 |
OPTIMAL | BP-12086 |
PAGID | K0454 |
PAGID | T1250 |
PAGID | T1438 |
PEX | 7.705 |
PROTECHNIC | PRP0471 |
PROTECHNIC | PRP0471-3M |
QUINTON HA | BP1250 |
QUINTON HA | BP1476 |
QUINTON HA | MBP1476 |
RAICAM | RA.0306.0 |
REMSA | 0396.00 |
REMSA | 0396.10 |
RHIAG | BD S077P |
ROADHOUS | 2396.00 |
ROADHOUS | 2396.10 |
ROULUNDS B | 663681 |
ROULUNDS B | FO 663681 |
SCT | SP 344 PR |
SIMER | 879 |
SKF | VKBP 80252 A |
STELLOX | 407 000-SX |
STELLOX | 407 000L-SX |
STELLOX | 407 010-SX |
STELLOX | 407 010B-SX |
SWAG | 80 91 6582 |
Stark | SKBP-0010186 |
TEXTAR | 23488 160 1 4 T4067 |
TEXTAR | 2348801 |
TEXTAR | 2348806 |
TEXTAR | 2406601 |
TRISCAN | 8110 42017 |
TRUSTING | 414.0 |
TRW | GDB1176 |
TRW | GDB3246 |
TRW | GDB3254 |
VALEO | 301518 |
VALEO | 598515 |
VALEO | 598518 |
VALEO | 670087 |
VEMA | K408300 |
VILLAR | 626.0569 |
WAGNER | WBP23488A |
WAGNER | WBP23488A-D |
WEEN | 151-1696 |
WOKING | P2963.00 |
WOKING | P2963.10 |
ZIMMERMANN | 23488.155.1 |
Dowiedz się więcej:
Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?
Jak wymienić klocki hamulcowe?
Jakie klocki hamulcowe wybrać?
Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?
Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?
Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?
Opinie o Klocki hamulcowe - komplet 37203 A.B.S.
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Klocki hamulcowe - komplet 37203
Klocki hamulcowe
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
A.B.S.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.