Dodatkowe informacje o Filtr powietrza PA649 MULLER FILTER
Parametry | |
Rodzaj filtra: | Wkład filtra |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 204 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 144 |
Wysokość [mm]: | 53 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ACDELCO | PB 10 |
ACDELCO | PC 2153 E |
ACDELCO | PC 58 |
ALCOFILTER | MD-018 |
ARMAFILT | L-208/53.0 |
BOSCH | 1 457 429 045 |
BOSCH | 1 457 429 947 |
BOSCH | 1 457 432 112 |
CHAMP | AF 110 |
CHAMP | AR 29 |
CHAMPION | CAF100127R |
CHAMPION | W 127 |
CLEANF | MA 333 |
COMLINE | EAF266 |
COOPE | AEM 2898 |
COOPE | AG 452 |
COOPERSFIA | FL6339 |
CROSL | 935 |
DELPHI | AF0010 |
DONIT | 41.30.87 |
ELOFIC | EXA-1110 |
EUROFILTER | 04-02 |
EUROFILTER | 4-2 |
FILFILTER | HPU 414 |
FILTRAK | A 714 |
FILTRON | AR 205 |
FORD | 1476271 |
FORD | 1504 387 |
FORD | 5008 717 |
FORD | 711 F 9601 AB |
FORD | A 770 X 9601 CBA |
FORD | A 770 X 9601 CDA |
FRAD | 99.112.03/20 |
FRAM | CA2689 |
GIF | GA 556 |
GM | 7988069 |
GUD | AG 452 |
HEN | E185L |
KNECHT | AG 109 |
KOLBENSCHM | 039-AR |
KOLBENSCHM | 50 013 039 |
LAUTR | EL 3043 |
LAUTR | EL 3252 |
LUCAS_ELEC | 9140 |
LUCAS_ELEC | EDA 503 |
LUCCAV | 9140 |
LUCCAV | EDA503 |
MAHLE | LX 171 |
MANN | C2135 |
MAPCO | 60333 |
MECAFILTER | EL3043 |
MECAFILTER | EL3252 |
MISFAT | P811 |
MONARK | 30 780 025 |
MOTAQUIP | VFA 154 |
Motorcraft | EFA 048 |
Motorcraft | EFA 048 D |
Motorcraft | EFA 48 |
P.B.R. | AI-3171 |
PURFLU | A456 |
PUROLATOR | A 27715 |
PUROLATOR | MFP 715 A |
PZL | WA20-95 |
QUINTON HA | QAF 132 |
SCT | SB 228 |
SOFIMA | S 9460 A |
TECNOCAR | A649 |
TEHO | 123 |
TEHO | 2123 |
TJFIL | B 132 |
UFI | 30.811.00 |
UNI | GFE 1045 |
UNICO F. | AE 2052 |
UNIPART | GFE1045 |
VALEO | 585717 |
WIXFILTERS | WA6387 |
Dowiedz się więcej:
Trudne do zauważenia objawy zużywającego się filtra powietrza. Jak je rozpoznać?
Jak wymienić filtr powietrza?
Mamy wiosnę, wymień filtr kabinowy!
Filtry powietrza panelowe z bibułą celulozową czy z włókniną syntetyczną? Czym należy się kierować przy wyborze nowego filtra
Filtr powietrza to płuca każdego samochodu. Zobacz, jak w prosty sposób zapewnisz swojemu autu naprawdę głęboki oddech
Stożkowe filtry powietrza. Co dają? Ile są warte? Kiedy można, a kiedy nie należy ich używać?
Dlaczego warto wymieniać filtr powietrza?
Opinie o Filtr powietrza PA649 MULLER FILTER
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Filtr powietrza PA649
Filtr powietrza
Filtr powietrza to bardzo istotny element każdego samochodu. To w końcu tak zwane płuca silnika spalinowego. Sprawny filtr będzie miał bardzo korzystny wpływ na stan techniczny i żywotność jednostki napędowej oraz jej osiągi. By filtr powietrza należycie spełniał swoje zadania musi być jednak regularnie wymieniany na nowy.
Podstawowa rola samochodowego filtra powietrza sprowadza się do zatrzymywania drobinek cząstek stałych, które mogłyby się przedostać do wnętrza jednostki napędowej. Jest to de facto pierwszy podzespół układu dolotowego w samochodzie, który ma do czynienia z zasysanym powietrzem. Z biegiem czasu zdolność filtra do przechwytywania szkodliwych zanieczyszczeń spada, a do silnika może zacząć przedostawać się wiele szkodliwych substancji. Niestety ale odbija się to negatywnie na stanie i kondycji silnika.
Filtry wykonuje się z różnych materiałów, zarówno syntetycznych, jak i tych naturalnych. Niemal każdy producent samochodu zaleca okresową wymianę filtra powietrza przy każdym przeglądzie technicznym, czyli co około 15 – 20 tys. przejechanych kilometrów lub raz do roku. Po tym właśnie czasie filtr jest z reguły już nieco zapchany. Wymiana filtra powietrza to stosunkowo prosta czynność, której można dokonać w zasadzie samodzielnie, bez użycia konkretnych narzędzi.
Na zakupie samochodowego filtra powietrza nie warto oszczędzać, tym bardziej, że nie jest to bardzo kosztowny zakup. Wymiana w warsztacie samochodowym także w żaden sposób nie nadwyręży domowego budżetu. Dlatego najlepiej będzie wybrać filtry powietrza uznanych na rynku motoryzacyjnym marek.
MULLER FILTER
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to:
- ciągłe inwestycje w badania i rozwój, o czym świadczy chociażby budowa centrum badawczo-rozwojowego, które zostało oddane do użytku w 2017 roku;
- nowoczesny park maszynowy;
- partnerzy posiadający homologację od producentów OEM;
- System kontroli jakości z wymaganiami ISO (Certyfikat 2002 ISO 9001:2000, Certyfikat 2008 ISO 14001);
- stały rozwój i rozbudowa:
- 2000 rok – nowa fabryka w Luserna;
- 2005 rok - nowa lina produkcji filtrów ekologicznych;
- 2014 rok - nowy magazyn centralny;
- 2016 rok - nowa fabryka filtrów powietrza.
Cechy Cześci
Wkład filtra - Najczęściej spotykany rodzaj filtra, szczególnie wśród filtrów powietrza lub kabinowych. Jego budowa to tak naprawdę, samo wnętrze filtrujące, bez obudowy metalowej czy plastikowej, którą najczęściej jest jakiś element samochodu. Łatwa wymiana sprawia, że zdecydowana większość osób powinna szybko sobie z nią poradzić.