Dodatkowe informacje o Filtr paliwa E89KPD163 HENGST FILTER
Parametry | |
Rodzaj filtra: | Wkład filtra |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 83 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 24 |
Wysokość [mm]: | 117 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ACDELCO | ACD8087E |
ALCOFILTER | MD-575 |
ASHIKA | 30-ECO029 |
BLUEPRINT | ADP152304 |
BOSCH | F 026 402 004 |
BOSCH | N 2004 |
CHAMPION | CFF100593 |
CHAMPION | L593 |
CHAMPION | L593/606 |
CITRO | 1901 86 |
CITRO | 1901-76 |
CITRO | 1906 E5 |
CITRO | 1906-96 |
CITRO | 1906.96 |
CLEANF | MG1664 |
COMLINE | EFF174 |
CONTINENTA | 28.0002-4190.2 |
COOPE | FEM4233 |
COOPERSFIA | FA5758ECO |
COOPERSFIA | FA5941ECO |
CROSL | 4045 |
DELPHI | HDF546 |
DENCKERMAN | A120322 |
EUROREPAR | E148169 |
FILTRON | PE 816/7 |
FORD | 4X4Q-9176-AB |
FRAM | C10043ECO |
HOFFER | 4807 |
JAPANPAR | FC-ECO029 |
JAPKO | 3ECO029 |
JPG | 4118700309 |
KAGER | 11-0419 |
KNECHT | KX 211 D |
KNECHT | KX 211D ECO |
KOLBENSCHM | 4102-FX |
KOLBENSCHM | 50014102 |
MANN | PU 937 x |
MEATDORIA | 4807 |
MECAFILTER | ELG5337 |
MISFAT | F165 |
MOTAQUIP | VFF535 |
MULLER FIL | FN941 |
PEUGEOT | 1906 E5 |
PEUGEOT | 1906.95 |
PURFLU | C512 |
QUINTON HA | QFF0291 |
SOFIMA | S 6037 NE |
TECNOCAR | N491 |
UFI | 26.037.00 |
VAICO | V22-0269 |
VALEO | 587924 |
WIXFILTERS | WF8401 |
Opinie o Filtr paliwa E89KPD163 HENGST FILTER
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Filtr paliwa E89KP D163
Filtr paliwa i obudowa filtra
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
HENGST FILTER
Hengst to marka części zamiennych, która może pochwalić się bogatym asortymentem filtrów samochodowych. Największym sukcesem tej firmy są jej nieustające poczynania w dostarczaniu unikalnych i wysokiej jakości filtrów do aut, przy jednoczesnym zapewnieniu dużej ilości numerów referencyjnych.
Ze względu na ogromny sukces marki, Hengst rozszerzył swoje zakłady produkcyjne i centra badawcze na różne obszary na świecie, w tym m.in. w Niemczech i Chinach, z główną siedzibą firmy w USA. Do dnia dzisiejszego Hengst kontynuuje swoje zaangażowanie w dostarczaniu filtrów samochodowych najwyższej klasy.
Przedsiębiorstwo motoryzacyjne Hengst jest niezawodną marką w branży motoryzacyjnej. W przeciwieństwie do typowych filtrów samochodowych, Hengst daje gwarancję, że dostarczane przez markę filtry mają bardzo wysoką zdolność absorpcji i filtracji. Firma dba również o to, aby produkowane filtry były wykonane z wysokiej jakości materiałów, by wytrzymać trudne warunki pracy (np. filtry oleju).
Filtry samochodowe będą kompatybilne zarówno ze starszymi samochodami, jak i nowoczesnymi pojazdami. Trwałość i optymalna wydajność filtrów jest gwarantowana przez długi okres czasu. Hengst oferuje wszystkie standardowe rodzaje filtrów: filtry oleju, filtry powietrza, filtry paliwa oraz kabinowe. Ponadto w ofercie znaleźć można także filtry przekładni kierowniczej oraz podzespoły dla poszczególnych filtrów (obudowy, uszczelki).
Z filtrów marki Hengst korzysta wiele koncernów motoryzacyjnych, które decydują się na montaż tej właśnie marki w swoich samochodach. Filtry dedykowane rynkowi części zamiennych spełniają wszelkie wymagania OE.
Cechy Cześci
Wkład filtra - Najczęściej spotykany rodzaj filtra, szczególnie wśród filtrów powietrza lub kabinowych. Jego budowa to tak naprawdę, samo wnętrze filtrujące, bez obudowy metalowej czy plastikowej, którą najczęściej jest jakiś element samochodu. Łatwa wymiana sprawia, że zdecydowana większość osób powinna szybko sobie z nią poradzić.