Dodatkowe informacje o Amortyzator DSF135G DENCKERMANN
Parametry | |
Sposób mocowania amortyzatora: | Górny trzon |
Sposób mocowania amortyzatora: | Dolne oko |
Rodzaj amortyzatorów: | Gazowy |
System tłumienia drgań zawieszenia: | Rura pojedyncza |
Typ amortyzatora: | Rozpórka zawieszenia |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ASHIKA | MA-00290 |
BILSTEIN | B 36-1669 |
BILSTEIN | B 36-1856 |
BILSTEIN | B 36-1892 |
BOGE | 36-J40-0 |
GABRIEL | 69877 |
JAPANPAR | MM-00290 |
KAMOKA | 20553001 |
KYB | 553183 |
MAXGEAR | 11-0243 |
MERCEDES-BENZ | 202 320 01 30 |
MERCEDES-BENZ | 202 320 03 30 |
MERCEDES-BENZ | 202 320 04 30 |
MERCEDES-BENZ | 202 320 05 30 |
MERCEDES-BENZ | 202 320 06 30 |
MERCEDES-BENZ | 202 320 07 30 |
MERCEDES-BENZ | 202 320 08 30 |
MERCEDES-BENZ | 202 320 09 30 |
MERCEDES-BENZ | 202 320 10 30 |
MERCEDES-BENZ | 202 320 11 30 |
MERCEDES-BENZ | 202 320 12 30 |
MERCEDES-BENZ | 202 323 05 00 |
MERCEDES-BENZ | 202 323 08 00 |
MERCEDES-BENZ | 202 323 11 00 |
MERCEDES-BENZ | A 202 320 01 30 |
MERCEDES-BENZ | A 202 320 03 30 |
MERCEDES-BENZ | A 202 320 04 30 |
MERCEDES-BENZ | A 202 320 05 30 |
MERCEDES-BENZ | A 202 320 06 30 |
MERCEDES-BENZ | A 202 320 07 30 |
MERCEDES-BENZ | A 202 320 08 30 |
MERCEDES-BENZ | A 202 320 09 30 |
MERCEDES-BENZ | A 202 320 10 30 |
MERCEDES-BENZ | A 202 320 11 30 |
MERCEDES-BENZ | A 202 320 12 30 |
MERCEDES-BENZ | A 202 323 05 00 |
MERCEDES-BENZ | A 202 323 08 00 |
MERCEDES-BENZ | A 202 323 11 00 |
MONROE | 43080 |
MONROE | 43082 |
MONROE | S5026 |
MONROE | S5028 |
SACHS | 316 947 |
SACHS | 84 4904 011 710 |
Dowiedz się więcej:
Czy wyciek z amortyzatora zawsze musi oznaczać jego awarię? Kiedy ślady oleju są efektem uszkodzenia amortyzatora?
Amortyzatory i zawieszenia marki Bilstein. Co warto wiedzieć o ich najważniejszych modelach?
Amortyzatory CDC. Czym są oraz w jaki sposób wpływają na poprawę naszego komfortu i bezpieczeństwa jazdy?
Amortyzatory Monroe – legendarna amerykańska jakość w Twoim zawieszeniu
Amortyzatory KYB. Które z nich najlepiej sprawdzą się w Twoim aucie?
Amortyzatory olejowe czy gazowo-olejowe? Które wybrać? Odpowiadamy na ważne pytania klientów!
Zużyte amortyzatory - objawy
Opinie o Amortyzator DSF135G DENCKERMANN
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Solidny amortyzator i dość przystępnej cenie. Znajomy polecił mi kupić ten model i uważam ze to była dobra decyzja. Dość łatwo można go zamontować, a na drodze dobrze sie sprawdza. Ze swojej strony tez moge polecić
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Amortyzator DSF135G
Amortyzatory
Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.
Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.
Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).
Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.
DENCKERMANN
Denckermann to firma oferująca części samochodowe o zasięgu ogólnoeuropejskim z główną siedzibą w Warszawie. Firma posiada bogatą ofertę, a na pierwszy plan wychodzą filtry samochodowe. Dużą popularnością cieszą się filtry powietrza Denckermann, ponadto producent oferuje również filtry paliwa, oleju i kabinowe.
Od początku powstania firmy najważniejszym obszarem jej działania jest produkcja filtrów, jednak oferta jest o wiele bogatsza. Obecnie znajduje się w niej ponad 10 tys. referencji produkowanych w ramach 9 linii produkcyjnych. Ważny obszar działalności firmy Denckermann stanowi produkcja elementów układu zawieszenia. W fabrykach należących do przedsiębiorstwa powstają m.in. wahacze Denckermann. Ponadto, marką Denckermann desygnowane są wysokiej jakości amortyzatory. W ofercie znajdują się również części układu kierowniczego oraz hamulcowego. Producent dystrybuuje klocki, tarcze i szczęki hamulcowe.
Denckermann to bardzo młoda firma, która pojawiła się na rynku dopiero w 2006 roku. Przez ten czas zdołała jednak zdobyć zaufanie klientów w Polsce oraz w innych krajach europejskich. Zaledwie w ciągu kilku lat liczba referencji w ofercie producenta uległa podwojeniu, a w warszawskich zakładach zwiększono zatrudnienie. W stolicy Polski powstają części samochodowe Denckermann, znajduje się tutaj również oddział obsługi dystrybucyjnej i finansowej firmy. Autoczęści Denckermann cechuje niska cena, pod którą jednak kryje się towar wysokiej jakości. Stosunek jakości do ceny jest w tym przypadku więcej niż zadowalający.
Cechy Cześci
Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Jednorurowy system tłumienia drgań zawieszenia - System jednorurowy Upside Down zastosowany jest w amortyzatorach gazowych, gdzie cała reakcja na tłumienie odbywa się wewnątrz jednej rury za pomocą sprężonego gazu i oddzielonego tłokiem swobodnym – oleju. Poprzez takie zastosowanie amortyzator mniej się nagrzewa podczas pracy.
Rozpórka zawieszenia - Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.