Śruby głowicy Alfa Romeo 156 (932_) (1997.09 - 2005.10) 2.0 16V T.SPARK (932A21__) sedan 150KM, 110kW (2000.10 - 2002.03)
Liczba produktów dla wybranego auta: 11
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Alfa Romeo 156 (932_) 2.0 16V T.SPARK (932A21__)
Marka:
Alfa Romeo
Model(typ):
156 (932_)
Produkcja od:
2000.10
Produkcja do:
2002.03
Moc silnika [kW]:
110
Moc silnika [KM]:
150
Pojemność oficjalna [ccm]:
1970
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1970
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
sedan
AR 32310
2000.10
2002.03