Prowadnica zaworu oraz uszczelki Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) (2003.02 - 2009.07) E 280 T CDI (211.220) Kombi 190KM, 140kW (2005.03 - 2009.07)
Liczba produktów dla wybranego auta: 52
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 280 T CDI (211.220)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
KLASA E T-Model (S211)
Produkcja od:
2005.03
Produkcja do:
2009.07
Moc silnika [kW]:
140
Moc silnika [KM]:
190
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2987
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
kombi
OM 642.920
2005.03
2009.07