Łożysko oporowe Mazda RX-8 (SE, FE) (2003.10 - 2012.06) 1.3 (FE103, SE3P) coupe 231KM, 170kW (2003.10 - 2012.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 21
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Mazda RX-8 (SE, FE) 1.3 (FE103, SE3P)
Marka:
Mazda
Model(typ):
RX-8 (SE, FE)
Produkcja od:
2003.10
Produkcja do:
2012.06
Moc silnika [kW]:
170
Moc silnika [KM]:
231
Pojemność oficjalna [ccm]:
2616
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1308
Pojemność litry:
1.3
Liczba cylindrów:
2
Liczba zaworów na cylinder:
1
Rodzaj silnika:
Silnik Wankl'a
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
coupe
13B-MSP
2003.10
2012.06