Głowica silnika Mitsubishi PAJERO III (V7_W, V6_W) (1999.01 - 2007.09) 2.5 TDi samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW (2000.04 - 2006.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 37
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mitsubishi PAJERO III (V7_W, V6_W) 2.5 TDi
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
PAJERO III (V7_W, V6_W)
Produkcja od:
2000.04
Produkcja do:
2006.12
Moc silnika [kW]:
73
Moc silnika [KM]:
99
Pojemność oficjalna [ccm]:
2477
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2477
Pojemność litry:
2.5
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
4D56-T
2000.04
2006.12