Wybierz typ samochodu marki Bmw 3 Sedan (E46) (1997.12 - 2005.05)
- 316 i 105KM
- 316 i 105KM
- 318 d 116KM
- 318 d 116KM
- 316 i 115KM
- 316 i 115KM
- 318 i 118KM
- 320 d 129KM
- 318 i 136KM
- 320 d 136KM
- 318 i 143KM
- 320 d 150KM
- 320 i 150KM
- 320 i 163KM
- 323 i 163KM
- 323 i 170KM
- 320 i 170KM
- 330 xd 184KM
- 330 d 184KM
- 325 xi 192KM
- 325 i 192KM
- 328 i 193KM
- 330 d 204KM
- 330 xd 204KM
- 330 i 228KM
- 330 i 231KM
- 330 xi 231KM
Części samochodowe do BMW 3 E46
BMW E46 (Serii 3) obecne jest na rynku samochodowym od roku 1997. Jest to czwarty z kolei model należący do Serii 3. Samochód niemieckiego koncernu dostępny był w 5 różnych wersjach nadwozia. Pierwotnie model E46 był produkowany jedynie w wersji sedan, jednak obecnie dostępne jest w 5 różnych odmianach: 4-drzwiowy sedan (Seria 3), kombi (3 Touring), kabriolet (3 Cabrio), 3-drzwiowe coupe (3 Coupe) i 3-drzwiowy compact (3 Compact). Jest to najmniejsza limuzyna jaką wyprodukowało ...
Szukaj części do Bmw 3 (E46)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Osłony silnika w najlepszych cenach
Każdy samochód, który porusza się po polskich drogach powinien zostać wyposażony w solidnie zbudowaną osłonę pod silnik. Jeżeli nie posiadasz takiej osłony, to warto byś taki brak jak najszybciej uzupełnił. Porządna osłona silnika może uchronić Twój samochód przed wieloma usterkami, które mogłyby wyraźnie obciążyć budżet.
Nie masz osłony? Sprawdź, co Ci grozi
Jeżeli pod silnikiem samochodu brakuje osłony, to jazda w utrudnionych warunkach ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Wymiana siłownika gazowy na elektryczny w bagażniku samochodowym. Czy można i czy w ogóle warto to robić?
- Jak prawidłowo dbać o dach i plastikową szybę kabrioletu?
- Środki do usuwania rys na karoserii. Jak działają i w jaki sposób należy ich używać?
- Skąd bierze się brak spasowania poszczególnych elementów karoserii? Jak temu zaradzić?
- Szybkie i niedrogie sposoby na zabezpieczenie karoserii przed drobnymi uszkodzeniami
- Wibracje w samochodzie, cz. II. Drgania całego nadwozia