Wybierz model samochodu marki Citroën
- AX (ZA-_) (1986.07-1998.12)
- BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) (1996.07-2011.12)
- BERLINGO MULTISPACE (B9) od 2008.04
- BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) od 2008.04
- BERLINGO Platforma / podwozie (B9) od 2008.04
- C1 (PM_, PN_) (2005.06-2014.09)
- C3 I (FC_, FN_) od 2002.02
- C3 II (SC_) od 2009.09
- C3 III (SX) od 2016.07
- C3 PICASSO (SH_) od 2009.02
- C4 GRAND PICASSO I (UA_) (2006.10-2013.12)
- C4 GRAND PICASSO II (DA_, DE_) od 2013.06
- C4 I (LC_) (2004.11-2014.11)
- C4 I sedan od 2006.07
- C4 II (NC_) od 2009.02
- C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_) (2006.10-2015.12)
- C4 PICASSO II od 2013.01
- C4 SPACETOURER (3D_) od 2018.04
- C4 coupe (LA_) (2004.11-2013.12)
- C5 I Break (DE_) (2001.06-2004.09)
- C5 II (RC_) (2004.08-2008.09)
- C5 II Break (RE_) od 2004.09
- C5 III (RD_) od 2008.02
- C5 III Break (RW_) od 2008.02
- C8 (EA_, EB_) od 2002.06
- DS3 (SA_) (2009.11-2016.12)
- DS3 kabriolet (2013.01-2015.07)
- DS4 (NX_) (2011.03-2015.07)
- DS5 (2011.09-2015.07)
- GRAND C4 SPACETOURER (3A_, 3E_) od 2018.04
- JUMPY (VF7) (2007.01-2016.03)
- JUMPY Platforma / podwozie od 2006.11
- JUMPY Skrzynia (2007.01-2016.03)
- NEMO Nadwozie pełne/minivan (AA_) od 2008.02
- NEMO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) od 2009.04
- SAXO (S0, S1) (1996.02-2004.04)
- SAXO Hatchback van (S3_) (1997.10-2003.06)
- XANTIA (X1_, X2_) (1993.03-2003.04)
- XANTIA Break (X1_, X2_) (1995.06-2003.04)
- XANTIA nadwozie zamknięte / kombi (X2_) (1997.12-2003.04)
- XM (Y3) (1989.05-1994.10)
- XM (Y4) (1994.05-2000.10)
- XM Break (Y3) (1989.05-1994.07)
- XM Break (Y4) (1994.05-2000.10)
- XSARA (N1) (1997.04-2005.12)
- XSARA Break (N2) (1997.10-2010.03)
- XSARA Nadwozie pełne / liftback (N3_) (1998.05-2005.03)
- XSARA PICASSO (N68) (1999.09-2012.06)
- XSARA coupe (N0) (1998.01-2005.04)
- XSARA nadwozie zamknięte / kombi (1998.05-2005.08)
- ZX (N2) (1991.03-1999.07)
- ZX Break (N2) (1993.10-1999.07)
- ZX Nadwozie pełne / liftback (N2) (1993.07-1998.05)
Dysze spryskiwaczy szyby przedniej i tylnej
W celu poprawy bezpieczeństwa oraz komfortu podróżowania samochodem wiele lat temu opracowano specjalny system spryskiwaczy szyb i reflektorów pojazdów. W jego skład wchodzą zbiornik na płyn, pompka tłocząca, czujnik poziomu płynu, przewody oraz dysze spryskiwaczy. Wszystkie te elementy tworzą jeden system umożliwiający efektywne umycie szyb oraz reflektorów samochodowych podczas jazdy w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
Dysze spryskiwaczy szyby przedniej i tylnej to zazwyczaj bardzo niewielkich rozmiarów zraszacze, które kończą się cienkim, delikatnym otworkiem. Pełnią one jedną istotną funkcję, a mianowicie mają za zadanie spryskać szybę mocnym, cienkim strumyczkiem płynu myjącego. Dysze spryskiwaczy mogą być zarówno mocowane na zatrzaski lub śrubki, jak i mogą być wkręcane. Niestety, dysze są jednymi z najbardziej awaryjnych elementów całego systemu myjącego. Najczęściej dochodzi do ich zatkania, na przykład w wyniku osadzania się kamienia lub dostania się do ich środka różnorodnych zanieczyszczeń.
W przypadku awarii dysz spryskiwacza, której nie da się naprawić, koszt wymiany takich elementów nie jest zbyt wysoki i waha się w granicach od kilku do maksymalnie kilkudziesięciu złotych za parę, w zależności od modelu samochodu. Dostępne są również na rynku podgrzewane dysze spryskiwaczy, które były montowane w popularnych modelach aut już 10 lat temu. Takie rozwiązanie pozwalało uniknąć zamarznięcia płynu myjącego w dyszach.
Zamienne części samochodowe do Citroena
Dobrej jakości części samochodowe muszą przede wszystkim spełniać wszelkie wymagania konstrukcyjne oraz posiadać niezbędne atesty i homologacje gwarantujące odpowiednią jakość, bezpieczeństwo użytkowania oraz przyjazność dla środowiska naturalnego. Proponowane przez nas auto części Citroen to najwyższa ...
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
W celu poprawy bezpieczeństwa oraz komfortu podróżowania samochodem wiele lat temu opracowano specjalny system spryskiwaczy szyb i reflektorów pojazdów. W jego skład wchodzą zbiornik na płyn, pompka tłocząca, czujnik poziomu płynu, przewody oraz dysze spryskiwaczy. Wszystkie te elementy tworzą jeden system umożliwiający efektywne umycie szyb oraz reflektorów samochodowych podczas jazdy w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
Dysze ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Wycieraczki samochodowe Bosch Aerotwin. Co wyróżnia je na tle konkurencji? Czy słusznie zaliczane są do klasy premium?
- Mycie auta zimą. Jak umyć samochód bez obawy o problemy, jakie może sprawić zamarzająca na karoserii woda?
- Dlaczego spryskiwacze przedniej szyby nie działają? Co może być przyczyną tego typu awarii?
- Test zimowych płynów do spryskiwaczy przeprowadzony przez UOKiK. Czego się dowiedzieliśmy, a co jeszcze chcielibyśmy wiedzieć?
- Czy system oczyszczania szyb samochodowych Valeo AquaBlade oznacza rewolucję w zastosowaniu wycieraczek?
- Płyn, koncentrat czy tabletki? Która forma samochodowego płynu do spryskiwaczy sprawdzi się najlepiej w Waszym przypadku?
- Mgłowe dysze spryskiwaczy. Dlaczego warto je stosować?