Dodatkowe informacje o Filtr paliwa 1018X-KF-PCS-MS MASTER-SPORT
Parametry | |
Rodzaj filtra: | Filtr przewodowy |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 15 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 92 |
Wysokość [mm]: | 73 |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: | Z uszczelnieniami |
Ciężar netto [kg]: | 0,13 |
Ciężar brutto [kg]: | 0,13 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
1A FIRST | D20153 |
A.L.FILTER | ALG-7501 |
ACDELCO | ACD 8086 E |
ALCOFILTER | MD-563 |
ARMAFILT | OBG-91/78.0 |
ASAS | AS 3540 |
ASHIKA | 30-ECO027 |
AUTOMEGA | 3019060C0 |
BIG FILTER | GB-6430 |
BLUEPRINT | ADF 122301 |
BOSCH | 1 457 431 723 |
BOSCH | F 026 402 772 |
BOSCH | N1723 |
CHAMPION | CFF100401 |
CHAMPION | L 401 |
CHAMPION | L 401/606 |
CHAMPION | L401/606 |
CITRO | 1906 90 |
CITRO | 1906 C0 |
CITRO | E148050 |
CLEANF | MG 1612 |
CLEANF | MG1612 |
COMLINE | EFF132 |
COOPE | FEM 4195 |
COOPERSFIA | FA5710 ECO |
COOPERSFIA | FA5710ECO |
CROSLAND F | 4032 |
DELPHI | HDF613 |
DENCKERMAN | A120310 |
DRIVE | DP1110.13.0053 |
FEBI | 32508 |
FIAT | 9401906898 |
FIAT | 9467621680 |
FILFILTER | MFE 1519 MB |
FILTRON | PE 816/5 |
FILTRON | PE816/5 |
FOMOCO | 3M5Q-9176-AA |
FORD | 1318 563 |
FORD | 3M5Q9176AA |
FRAD | 27.44.66/30 |
FRAM | C9815 ECO |
FRAM | C9815ECO |
GIF | FI 517 |
GUD | M 74 |
HEN | E79KP D118 |
HENGS | E79KP D118 |
HOFFER | 4767 |
JAPANPAR | FC-ECO027 |
JAPKO | 3ECO027 |
JC PREMIUM | B3G031PR |
JPG | 1518704100 |
JPG | 1518704109 |
KAGER | 11-0431 |
KAMOKA | F307301 |
KNECHT | KX 201D |
KOLBENSCHM | 4018-FX |
KOLBENSCHM | 50 014 018 |
KOLBENSCHM | 50014018 |
KRAFT AUTO | 1715695 |
LAUTR | ELG 5293 |
LUCASFILTE | LFDE142 |
LUCCAV | HDF 613 |
MAG | 152071760867 |
MAG | 71760867 |
MAHLE | KX 201D |
MANN | PU 1018 x |
MAPCO | 63405 |
MAPCO | 63715 |
MEATDORIA | 4767 |
MECAFILTER | ELG5293 |
MECAFILTER | G42 |
MEYLE | 714 323 0004 |
MFILTER | DE 3116 |
MFILTER | MP 4415 |
MISFAT | F104 |
MOTAQUIP | VFF 477 |
MOTAQUIP | VFF477 |
MULLER FIL | FN153 |
NIPPARTS | N1332106 |
OPENPARTS | EFF5028.10 |
PEUGEOT | 1906 89 |
PEUGEOT | 1906 C0 |
PEUGEOT | E148050 |
PURFLU | C489 |
PUROLATOR | F 58141 |
PZL | WP1515X |
QUINTON HA | QFF0035 |
RYCO | R2641P |
SAKURAAUTO | EF-21020 |
SCT | SC 7052 P |
SOFIMA | S 6022 NE |
SWAG | 62 93 2508 |
TECNECO FI | GS 0304-E |
TECNOCAR | N304 |
TOPRAN | 720 951 |
UFI | 26.022.00 |
UNI | GFE 5405 |
UNICO F. | EFP 974 x |
VAICO | V42-0055 |
VALEO | 587915 |
VOLVO | 8653668 |
WILMINK | WG1018875 |
WILMINK | WG1215158 |
WILMINK | WG1431230 |
WILMINK | WG1440007 |
WIXFILTERS | WF8321 |
Opinie o Filtr paliwa 1018X-KF-PCS-MS MASTER-SPORT
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Filtr paliwa 1018X-KF-PCS-MS
Filtr paliwa i obudowa filtra
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
MASTER-SPORT
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.
Cechy Cześci
Filtr przewodowy - Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.