Dodatkowe informacje o Czujnik ciśnienia oleju 0906014 METZGER
Parametry | |
Wymiar gwintu: | M10X1 |
Punkty zmienne [bar]: | 0,3 |
Ciśnienie robocze do [bar]: | 5 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ERA | 330914 |
FACET | 7.0621 |
FAE | 14740 |
HBELPARTS | 70542004 |
INTERMOTOR | 53903 |
LUCAS_ELEC | SOB 827 |
MEATDORIA | 72171 |
MEYLE | 100 800 0023 |
PEX | 3.10.019 |
QUINTON HA | XOPT41 |
VAG | 035 919 561 |
VEMO | V10-72-0973 |
Opinie o Czujnik ciśnienia oleju 0906014 METZGER
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Czujnik ciśnienia oleju 0906014
METZGER
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.