Wybierz model samochodu marki Suzuki
- ALTO II liftback (1984.09-1988.12)
- ALTO K10 (2010.08-2015.03)
- ALTO VII (GF) od 2009.01
- BALENO (EG) (1995.03-2009.12)
- BALENO Kombi (EG) (1995.04-2005.04)
- BALENO liftback (EG) (1995.03-2002.05)
- CARRY Platforma / podwozie (FD, DA5_T, DA6_T) od 1999.02
- CARRY Skrzynia (FD) od 1999.02
- FORENZA sedan (2003.09-2008.12)
- GRAND VITARA I (FT, HT) (1998.03-2008.08)
- GRAND VITARA I samochód terenowy otwarty (GT) (1998.03-2005.09)
- GRAND VITARA II (JT, TE, TD) od 2005.04
- IGNIS II (MH) od 2003.08
- IGNIS III (MF) od 2016.10
- JIMNY samochód terenowy otwarty (SN) od 1998.01
- JIMNY samochód terenowy zamknięty (SN) od 1998.07
- LIANA (ER, RH_) od 2001.10
- LIANA liftback od 2001.06
- LJ80 (OL) (1977.11-1984.01)
- LJ80 samochód terenowy zamknięty (1977.11-1981.12)
- SAMURAI samochód terenowy otwarty (SJ_) (1988.04-2004.12)
- SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) (1984.09-2004.12)
- SJ410 (1979.09-1991.07)
- SJ410 Cabrio (OS) (1981.09-1991.07)
- SJ413 (OS) (1984.09-1991.03)
- SJ413 samochód terenowy otwarty (OS) (1983.08-1988.08)
- SPLASH (EX) od 2008.01
- SUPER CARRY Autobus (ED) (1985.07-1999.03)
- SWIFT I (AA) (1983.10-1989.12)
- SWIFT II liftback (EA, MA) (1989.03-2005.12)
- SWIFT II sedan (AH, AJ) (1989.03-2001.05)
- SWIFT III (MZ, EZ) od 2005.02
- SWIFT IV (FZ, NZ) od 2010.10
- SWIFT V (AZ) od 2017.01
- SWIFT kabriolet (SF413) (1991.09-1996.10)
- VITARA (ET, TA, TD) (1988.07-2002.12)
- VITARA (LY) od 2015.02
- VITARA Cabrio (ET, TA) (1988.07-2002.10)
- WAGON R+ liftback (MM) od 2000.05
- XL7 (DA, DB) (2006.09-2009.12)
Zamienne części samochodowe do Suzuki
Suzuki to kolejny przedstawiciel japońskich producentów motoryzacyjnych oferujący samochody o wysokiej jakości i niezawodności wykonania. Niestety, nawet tak dobre samochody nie ustrzegą się normalnej eksploatacji auto części. Aby zapewnić autu długą żywotność oraz niezawodność nawet w najtrudniejszych warunkach drogowych, ...
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Zgodnie z prawem, pojazdy wielośladowe muszą być wyposażone w dwa niezależne od siebie systemy hamulcowe, a więc hamulec roboczy oraz hamulec postojowy (ręczny). Hamulec ten został nazwany „ręcznym” z uwagi na fakt, iż był on uruchamiany poprzez zaciągnięcie konkretnej za pomocą dłoni dźwigni w samochodzie. Bywały również auta, w których hamulec postojowy był uruchamiany nogą. Obecnie w najnowszych modelach aut wielu marek te czynności zostały ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Różnica w sile hamowania pomiędzy hamulcami bębnowymi z lewej i z prawej strony. Jakie mogą być tego przyczyny i objawy? Jak wygląda naprawa?
- Jak prawidłowo rozkręcać hamulce bębnowe?
- Jak i dlaczego warto regularnie serwisować hamulce bębnowe?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?
- Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?
- Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?