Uszczelnienie trzonka zaworu Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) (1989.12 - 1995.12) 2.0 i 16V 4WD (D22A, D27A) coupe 150KM, 110kW (1991.04 - 1995.11)
Liczba produktów dla wybranego auta: 19
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 2.0 i 16V 4WD (D22A, D27A)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
ECLIPSE I (D2_A)
Produkcja od:
1991.04
Produkcja do:
1995.11
Moc silnika [kW]:
110
Moc silnika [KM]:
150
Pojemność oficjalna [ccm]:
1997
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
coupe
4G63 (DOHC 16V)
1991.04
1995.11