Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe COMLINE do Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11)

Koło zamachowe LUK Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) LUK
Koło zamachowe AISIN Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) DENCKERMANN
Koło zamachowe KAWE Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) KAWE
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) SACHS
Koło zamachowe VALEO Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) VALEO
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECK244F
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
ECK244F
Ilość zębów:  23
Profil piasty:  24.3
Ciężar [kg]:  18,35
Wersja silnika:  Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Wieloczężciowy:  4-częsciowy
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]:  230
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze