Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN do Fiat TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) liftback 70KM, 51kW, benzyna (1989.05 - 1995.04)

Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Fiat TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) liftback 70KM, 51kW, benzyna (1989.05 - 1995.04) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Fiat TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) liftback 70KM, 51kW, benzyna (1989.05 - 1995.04) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Fiat TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) liftback 70KM, 51kW, benzyna (1989.05 - 1995.04) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy NTY Fiat TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) liftback 70KM, 51kW, benzyna (1989.05 - 1995.04) NTY
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Fiat TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) liftback 70KM, 51kW, benzyna (1989.05 - 1995.04) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Fiat TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) liftback 70KM, 51kW, benzyna (1989.05 - 1995.04) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
5.0 (1)
Kod produktu:
8540 15402
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8540 15402
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  78
Szerokość [mm]:  11
Ilość zębów obręczy ABS:  44
Średnica zewnętrzna [mm]:  88
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze