Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe COMLINE do Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 2000.11)

Koło zamachowe BLUE PRINT Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 2000.11) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 2000.11) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 2000.11) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 2000.11) DENCKERMANN
Koło zamachowe KAWE Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 2000.11) KAWE
Koło zamachowe LUK Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 2000.11) LUK
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 2000.11) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 2000.11) SACHS
Koło zamachowe VALEO Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 2000.11) VALEO
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0)
Kod produktu:
ECK323F
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
ECK323F
Ilość zębów:  23
Ciężar [kg]:  18,65
Wersja silnika:  Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Wieloczężciowy:  4-częsciowy
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]:  228
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze