Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu GATES 5424XS

4.8 (32) pokaż opinie
Kod produktu:
5424XS
Pasek rozrządu GATES 5424XS
  • Pasek rozrządu GATES 5424XS - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

53,00 zł
w tym 23% VAT
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:
Samochód osobowy
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:
STT-1
Materiał:
Swiatłowodowy
Materiał:
HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)
Kolor:
Czarny
Ilość zębów:
121
Szerokość [mm]:
18
Podział zębów:
9,525
Długość [mm]:
1153
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu 5424XS firmy GATES

Opinie

Średnia ocena:
4.8 (32)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Pasek rozrządu GATES 5424XS

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Zib74

(12.06.2023)

5.0
Ja zrobiłem na ty pasku już 200 tys. Teraz zastanawiam się czy wymienić czy ryzykować dalej i iść na rekord.

Opinia wystawiona dla Pasek rozrządu GATES 5574XS

kadet_k

(25.03.2021)

3.0
Po otwarciu opakowania bardzo zdziwiłem się delikatnością wykonania paska, w porównaniu do kiedyś kupowanych pasków firmy GATES, nastąpiło wyraźne pogorszenie jakości. Pasek jest cieńszy, ząbki niższe widać gołym okiem w porównaniu do starego paska politykę oszczędności na materiale użytym do wyprodukowania paska. Nowy pasek sprawiał wrażenie jakościowo gorszego od starego. kiedyś było na pasku produkcja UK a teraz EU. Jestem ciekawy ile wytrzyma, na razie wrażenie nieszczególne.Trzeba będzie chyba zmienić producenta.

Opinia wystawiona dla Pasek rozrządu GATES 5308

Natan83

(27.03.2019)

5.0

Przez wiele miesięcy miałem poważne problemy z układem chłodniczym. Płyn wyciekał, a ja nic nie zauważyłem. Początkowo były to niewielkie ilości, ale sytuacja i tak była niebezpieczna. Później próbowałem rozwiązać problem w warsztacie, ale fachowiec wykonał kiepską robotę i znowu doszło do wylania płynu, tym razem w większej ilości. Bałem się, że ucierpi na tym m.in. pasek rozrządu, który zwykle jest wrażliwy na kontakt z substancjami chemicznymi. Dlatego też byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, kiedy okazało się, że płyn chłodniczy w ogóle nie zaszkodził strukturze paska, obecnie nie widać na nim żadnych śladów zniszczenia. Cieszę się, że obeszło się bez konieczności wymiany tego elementu, bo już wymiana chłodnicy porządnie nadszarpnęła mój budżet. Jak chcecie mieć pewność, że rozrząd będzie działał niezawodnie, wybierzcie pasek Gates.

Opinia wystawiona dla Pasek rozrządu GATES 5600XS

Tomasz

(19.03.2019)

5.0

W zeszłym roku kupiłem używaną Alfę, i jak zawsze w takiej sytuacji, byłem gotowy na wymianę wielu podzespołów. Rzeczywiście niektóre części nie nadawały się do użytku, jednak w kwestii paska rozrządu poprzedni właściciel zapewniał mnie, że wymiana jest zbędna. Przyznał co prawda, że pasek był wymieniany już 4 lata temu, jednak mówił że to świetny model i spokojnie przejadę z nim jeszcze kawał drogi. Nie wierzyłem oczywiście, ale sprawdziliśmy to ze znajomym mechanikiem w warsztacie, i rzeczywiście! Nie widać luzów, próżno doszukiwać się przetarć, wszystko wygląda i działa świetnie. Teraz minęło już kilka miesięcy i mogę potwierdzić, że pasek wciąż działa bardzo dobrze. Postanowiłem się zatem podzielić tutaj tym doświadczeniem, ponieważ warto promowa naprawdę solidne produkty, w dodatku dostępne w całkiem przyzwoitej cenie!

Opinia wystawiona dla Pasek rozrządu GATES 5600XS

Lepich

(16.03.2019)

5.0

Nieraz słyszałem, że nie powinienem ufać producentom części samochodowych w kwestii określanej przez nich wytrzymałości podzespołów. Z mojego doświadczenia również wynika, że to zaufanie powinno być co najmniej mocno ograniczone. Zdarzało mi się, że poszczególne części, które miały służyć nawet przez 5-6 lat, wymagały wymiany nawet po upływie połowy tego czasu. W tym przypadku jest jednak zupełnie inaczej, jestem bardzo zaskoczony, bo przejechałem z paskiem Gates już ponad 100 tys. km! Pasek może nie wygląda już jak nowy, ale nadal działa doskonale. Nie jestem specjalistą, więc oczywiście mogę nie zauważyć zużycia, ale mechanik potwierdził moje obserwacje. Powiedział, że może wymienić pasek rozrządu, ale w obecnej sytuacji nie ma to póki co żadnego sensu. Tak więc jeśli chcecie kupić dobry, sprawdzony pasek na lata, dobrze trafiliście.

Opinia wystawiona dla Pasek rozrządu GATES 5600XS

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 5424XS po numerze OEM

Producent Numery OEM
ACDELCO AB11088S
AE TB463
AUDI 026109119B
AUDI 026109119D
BOSCH 1 987 949 170
CONTI 454LAN071
CONTI 6584189
CONTI CT848
DANA PMTB227
DAYCO 121RX180H
DAYCO 121SX180H
DAYCO 94737
FAI 55121
FEBI 12654
FERODO 48-39924
FIRST LINE FTB3618
FLENNOR 4313V
HEPU 29-0069
HUTCHINSON 121 AH 18
INA 536 0216 10
LUCAS_ELEC KCB526
MAG 340018181228
MOPR MTB360
OPTI HR 96121 X 18 MM
OPTI ZRK 1237
QUINTON HA QTB427
ROULUNDS 121SP180
ROULUNDS 121TP181
ROULUNDS RR1228
RUV 555420
SASIC 1766039
SEAT 026109119B
SWAG 30 02 0036
TRISCAN 8645 5424XS
UNI GTB1424XS
VEYANCE G1165H
VW 026109119B
VW 026109119D

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu 5424XS pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1579,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Brembo Beyond EV. Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych

Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych Brembo Beyond EV. Czy zastosowane w nich rozwiązania możemy uznać za faktycznie potrzebne i użyteczne?

Czy zestawy hamulców dedykowane samochodom elektrycznym mają sens? Co dają nam klocki i tarcze hamulcowe projektowane z myślą o „elektrykach”? Na przykładzie Brembo Beyond EV możemy określić, że coś w tym pomyśle jest. Ale już Wy sami musicie odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jest to wystarczające duże „coś”, by zdecydować się na taki właśnie zestaw.

czytaj więcej >
Dębica Presto. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony letnie Dębica z serii Presto. Który z tworzących ją modeli sprawdzi się w aucie miejskim, a który w sportowym?

Opony letnie Dębicy z serii Presto to dobry przykład opon ekonomicznych o wysokich osiągach i naprawdę wysokim komforcie jazdy. Cała seria składa się obecnie z 5 modeli różniących się od siebie nieraz naprawdę mocno. Które z nich powinny zyskać Waszą uwagę?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Źle rozumiane oszczędności to koszmar dla silnika. Jakie pułapki czekają na kierowców pragnących za wszelką cenę obniżyć koszty eksploatacji samochodu?

Źle rozumiane oszczędności to koszmar dla silnika. Jakie pułapki czekają na kierowców pragnących za wszelką cenę obniżyć koszty eksploatacji samochodu?

Chęć zaoszczędzenia na różnych wydatkach bardzo często prowadzi do nawyków szkodliwych dla silnika i kończących się mniej lub bardziej poważnymi awariami. Sprawdźcie, czy i Wy sami nie popełniacie któregoś z tych dość popularnych błędów?

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

GATES

Przedsiębiorstwo Gates Company powstało w 1911 roku w USA. Firma zasłynęła w przemyśle motoryzacyjnym z wyprodukowania pierwszego na świecie paska klinowego, który został opracowany przez brata założyciela marki. Nowy produkt stosunkowo szybko wszedł do masowej produkcji, a Gates od tego czasu jest liderem w produkcji pasków klinowych i pasków rozrządu do samochodów.

Firma Gates jest jednym z największych na świecie dostawców oryginalnych auto części dla różnych marek samochodów. Pod marką Gates produkuje się ponadto części zamienne dla rynku wtórnego w jakości części oryginalnych. Główną cechą charakterystyczną firmy jest produkcja wysokiej jakości oraz niezawodność oferowanych podzespołów.

Firma Gates oficjalnie zaopatruje rynki części zamiennych w prawie dwudziestu krajach świata. Ponadto firma współpracuje z wieloma koncernami samochodowymi (m.in. Alfa Romeo, Honda, Audi, BMW, Renault, Citroёn, Peugeot, Porsche, Fiat, Ford, Ferrari, Hyundai, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Mercedes-Benz, Seat , Opel, Skoda, Subaru, Suzuki, SsangYong, Toyota, Volvo, Volkswagen), dla których dostarcza części samochodowe z przeznaczeniem na pierwszy montaż fabryczny.

Bogaty asortyment firmy Gates obejmuje przede wszystkim części układu napędowego: paski klinowe, paski klinowe wielokolorowe, rolki napinacza, tłumiki drgań skrętnych, paski rozrządu, a także sprzęgła jednokierunkowe alternatora i wiele innych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze