Dodaj opinię
(29.12.2015)
Opinia wystawiona dla Cylinderek hamulcowy TRW BWD113
(28.08.2015)
Opinia wystawiona dla Cylinderek hamulcowy TRW BWA154
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 42701 |
A.B.S. | 42701X |
APEC | BCY1243 |
ATE | 03.3219-6700.3 |
ATE | 24321909053 |
ATE | 24321909093 |
AUDI | 1H0 611 053 |
AUDI | 6Q0 611 053 B |
AUDI | 6QE 611 053 A |
AUDI | 861 611 053 |
BENDIX | 212157B |
BENDIX | 212326B |
BORG BECK | BBW1455 |
BORG BECK | BBW1720 |
BOSCH | 0 986 AB8 036 |
BOSCH | 0 986 AB8 657 |
BOSCH | 986475433 |
BOSCH | F 026 009 433 |
BRAKE ENG | WC1317BE |
BREMBO | A12179 |
BREMBO | A12289 |
CAR | 3523 |
CAR | 4523 |
DELPHI | LW44202 |
DELPHI | LW49038 |
FEBI | 03619 |
FEBI | 06112 |
FERODO | FHW030 |
FERODO | FHW339 |
FERODO | FHY030 |
FIRST LINE | FBW1455 |
FIRST LINE | FBW1720 |
FTE | R19038A1 |
FTE | R19079A1 |
HELLA | 8AW 355 532-281 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-281 |
JURID | 212326J |
JURID | 251065J |
LPR | 4372 |
MAG | 360219230088 |
MAG | 360219230346 |
MAPCO | 2776 |
METELLI | 04-0349 |
METELLI | 040679 |
MEYLE | 100 611 0058 |
MGA | C1560 |
MGA | C1574 |
NK | 804306 |
OPTIMAL | RZ-3301 |
OPTIMAL | RZ-3301A |
PAGID | 72109 |
PEX | 119144 |
PEX | 119574 |
QUINTON HA | BWC3525 |
QUINTON HA | RF19004 |
REMSA | C150902 |
REMSA | C151914 |
SEAT | 1H0 611 053 |
SEAT | 6Q0 611 053 B |
SEAT | 861 611 053 |
SKODA | 1H0 611 053 |
SKODA | 6QE 611 053 A |
SKODA | 861 611 053 |
SWAG | 30903619 |
SWAG | 30906112 |
TEXTAR | 34016900 |
TRISCAN | 813029012 |
TRISCAN | 813029023 |
TRUSTING | CF107 |
TRUSTING | CF121 |
TRW | 32967088 |
VALEO | 402011 |
VW | 1H0 611 053 |
VW | 6Q0 611 053 B |
VW | 6QE 611 053 A |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.