Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator DELPHI D2255483 (Oś przednia)

4.8 (5) pokaż opinie
Kod produktu:
D2255483
Amortyzator DELPHI D2255483 (Oś przednia)
  • Amortyzator DELPHI D2255483 (Oś przednia) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

150,00 zł
w tym 23% VAT
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:
Olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Wkładanie rozpórki zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator D2255483 firmy DELPHI

Opinie

Średnia ocena:
4.8 (5)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator DELPHI D2255483 (Oś przednia)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

reans

(28.12.2014)

4.0
polecam

Opinia wystawiona dla Amortyzator DELPHI DG10002A

Redux

(06.11.2014)

5.0
Polecam te amortyzatory. Cena na iparts.pl bardzo przystępna. Pozdrawiam

Opinia wystawiona dla Amortyzator DELPHI DG10168A

krycha

(14.07.2014)

5.0
polecam delphi świetna firma

Opinia wystawiona dla Amortyzator DELPHI KG10024 DELPHI KG10024

paluch

(03.09.2013)

5.0
b.dobre amortyzatory. w tej cenie szczerze polecam.

Opinia wystawiona dla Amortyzator DELPHI D22510183

johnyb

(26.03.2013)

5.0
jak na kropke to w zupelnosci wystarcza nie ma sie co wyglupiac z drozszymi amortyzatorami

Opinia wystawiona dla Amortyzator DELPHI DG7900

Numery OEM

Szukaj zamienników dla D2255483 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 321413503B
AUDI 811413503
AUDI 811413503A
AUDI 811413503E
AUDI 811413503G
AUDI 811413503H
AUDI 811413503K
AUDI 853413503
AUDI 855413503B
AUDI 855413503C
AUDI 893413503C
AUDI 893413503D
AUDI 893413503F
AUDI 893413503N
AUDI 893413503S
AUDI 895413503C
AUDI 895413503D
AUDI 8A0413503C
AUDI 8A0413503F
H.HESS/BIL 16-031456
LIPME 129087
LIPME 129673
MAYSAN MAN K8061586
MAYSAN MAN K9011503
MONROE E3403
MONROE MG269
MONROE MR976
MONROE S3408
MONROE S3429
OPTIMAL A-8600G
RECORD FR. 103758
RENAU 8671 006 082
STELLOX 2113-0026-SX
STELLOX 2213-0032-SX
TRW JHC170T
VW 321413503B
VW 811413503
VW 811413503H

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator D2255483 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1579,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Brembo Beyond EV. Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych

Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych Brembo Beyond EV. Czy zastosowane w nich rozwiązania możemy uznać za faktycznie potrzebne i użyteczne?

Czy zestawy hamulców dedykowane samochodom elektrycznym mają sens? Co dają nam klocki i tarcze hamulcowe projektowane z myślą o „elektrykach”? Na przykładzie Brembo Beyond EV możemy określić, że coś w tym pomyśle jest. Ale już Wy sami musicie odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jest to wystarczające duże „coś”, by zdecydować się na taki właśnie zestaw.

czytaj więcej >
Dębica Presto. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony letnie Dębica z serii Presto. Który z tworzących ją modeli sprawdzi się w aucie miejskim, a który w sportowym?

Opony letnie Dębicy z serii Presto to dobry przykład opon ekonomicznych o wysokich osiągach i naprawdę wysokim komforcie jazdy. Cała seria składa się obecnie z 5 modeli różniących się od siebie nieraz naprawdę mocno. Które z nich powinny zyskać Waszą uwagę?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Źle rozumiane oszczędności to koszmar dla silnika. Jakie pułapki czekają na kierowców pragnących za wszelką cenę obniżyć koszty eksploatacji samochodu?

Źle rozumiane oszczędności to koszmar dla silnika. Jakie pułapki czekają na kierowców pragnących za wszelką cenę obniżyć koszty eksploatacji samochodu?

Chęć zaoszczędzenia na różnych wydatkach bardzo często prowadzi do nawyków szkodliwych dla silnika i kończących się mniej lub bardziej poważnymi awariami. Sprawdźcie, czy i Wy sami nie popełniacie któregoś z tych dość popularnych błędów?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

DELPHI

DELPHI to jeden z liderów w produkcji części samochodowych. Firma słynie z produkcji komponentów sprzęgła do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Wysoka jakość części samochodowych DELPHI jest podyktowana przede wszystkim nieustannym dążeniem firmy do rozwoju i doskonałości.

Dynamiczny rozwój firmy rozpoczął się po jej oddzieleniu od koncernu General Motors. Od tego czasu poszerzono linie produkcyjne DELPHI oraz otworzono nowe centra badawcze. Aktualnie zakłady i magazyny korporacji znajdują się w 44 krajach na różnych kontynentach, co sprawiło, że części DELPHI stały się rozpoznawalne niemal na całym świecie.

Firma jest jednym z wiodących dostawców części oryginalnych. DELPHI produkuje komponenty dla największych europejskich i japońskich producentów samochodów. Takie popularne marki jak Mazda, Hyundai, Toyota, Kia, Honda i Nissan wyposażą się w części samochodowe DELPHI na pierwszym montażu fabrycznym. Ponadto DELPHI zaopatrza rynek części zamiennych.

Podczas produkcji firma kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo, co najlepiej potwierdza międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001/02. Dlatego części samochodowe tej marki posiadają najlepsze parametry techniczne i duży stopień niezawodności. Właściwości, parametry i odporność na zużycie części zamiennych DELPHI nie ustępują oryginalnym komponentom, wykorzystywanym podczas pierwszego montażu fabrycznego.

Katalog DELPHI obejmuje ponad 140 tysięcy części zamiennych. Pośród oferowanych części znajdziecie m.in. elementy systemów bezpieczeństwa, części układu hamulcowego, akumulatory, sprzęgła, urządzenia elektroniczne oraz wiele innych.

Cechy Części

Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze