Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Części samochodowe Toyota AURIS (_E18_) (2012.10 - 2018.12)

Wybierz typ samochodu marki Toyota

Części samochodowe do Toyoty Auris E18

Toyota Auris to samochód osobowy zaliczany do niższej klasy średniej (segment C). Samochód produkowany od 2007 roku, zastąpił w ofercie japońskiego koncernu Corollę w odmianie hatchback oraz Corollę RunX. Toyota Auris pojawiła się po raz pierwszy na paryskim salonie samochodowym w 2006 roku. Początkowo Auris był oferowany wyłącznie z nadwoziem hatchback, jako samochód 3- lub 5-drzwiowy.

Druga generacja Toyoty Auris została zaprezentowana w Paryżu w 2012 roku. Samochód oznaczony kodem fabrycznym E180 dostępny był w Europie w wersji hatchback oraz kombi. Do Polski trafił w kwietniu 2013 roku. Toyota Auris II zerwała z założeniami stylistycznymi z pierwszej generacji. Łagodne linie zastąpiono ostrymi krawędziami, a wąskie, agresywne reflektory przednie nadają Aurisowi nieco sportowego charakteru. W wersji hybrydowej auta zamontowano reflektory wyposażone w diody elektroluminescencyjne.

Auris drugiej generacji stał się nieznacznie dłuższy w porównaniu do poprzedniej wersji i jednocześnie niższy o około 50 mm. Wnętrze samochodu zostało nowocześnie zaprojektowane, a przestrzeń w kabinie zapewniała pasażerom wygodną podróż zarówno z przodu, jak i z tyłu auta. Bagażnik w wersji hatchback nie oferował zbyt dużo miejsca. Było to zaledwie 360 litrów, a po złożeniu tylnych siedzeń przestrzeń zwiększała się do 1200 litrów. Decydowanie większy bagażnik oferowała wersja kombi, która mieściła 530 litrów przy normalnym ustawieniu tylnych siedzeń i 1658 litrów po ich złożeniu.

W Toyocie Auris II montowano silniki benzynowe R4 o pojemności 1.2 T o mocy 116 KM, 1.3 Dual VVT-i o mocy 100 KM oraz 1.6 Valvematic o mocy 132 KM. W ofercie znalazły się również jednostki wysokoprężne R4 D-4D o pojemności 1.4 90 KM, 1.6 112 KM oraz 2.0 125 KM. Przedni napęd Aurisa był obsługiwany przez 5- i 6-biegową skrzynię manualną, 4-stopniową przekładnię automatyczną lub przez 7-biegową skrzynię CVT.

Japoński producent zapewnił odbiorcom swojego auta dość bogate wyposażenie już w standardzie, które obejmowało m.in. 7 poduszek powietrznych, system ABS, ESP, system wspomagający ruszanie na wzniesieniach, podgrzewanie oraz elektryczne sterowanie lusterek czy też radio. W Polsce Auris był sprzedawany w pięciu wersjach wyposażenia (Life, Active, Premium, Dynamic, Prestige). Produkcję Toyoty Auris II zakończono w 2018 roku.

Zalety:

  • duża niezawodność
  • nowoczesne, wygodne wnętrze
  • bogate wyposażenie
  • oszczędne jednostki wysokoprężne
  • niezłe właściwości jezdne

Wady:

  • słaba jakość powłoki lakierniczej
  • usterki skrzyni biegów
  • wadliwe czujniki ABS
  • pojawiające się ogniska korozji, szczególnie w profilach zamkniętych

Inne modele Toyoty Auris:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze