Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Części samochodowe Seat LEON (1P1) (2005.05 - 2013.12)

Części samochodowe do Seata Leon II

Druga generacja Seata Leona pojawiła się na rynku w 2005 roku podczas odbywających się w Genewie targów motoryzacyjnych. Samochód zbudowano na tej samej płycie podłogowej, co Audi A3, Skoda Octavia oraz VW Golf V. Leona zaprojektował nie kto inny, jak sam Walter de’Silva. Choć Seat bazował na Golfie V, to stylistyka hiszpańskiego auta była dużo bardziej odważniejsza od niemieckiego ordnungu.

To, że samochód projektował twórca takich dzieł, jak Alfa Romeo 156 oraz 147, widać w Seacie na pierwszy rzut oka. Wystarczy wspomnieć o klamkach tylnych drzwi czy też o wycieraczkach chowających się w przednich słupkach. De’Silva potrafił stworzyć konstrukcję atrakcyjną wizualnie i ponadczasową. Podobnie stało się w przypadku Seata Leona. Samochód pomimo upływu wielu lat nadal wygląda świeżo i może się podobać.

W 2009 roku Leona II poddano drobnemu face liftingowi. Zmodernizowano m.in. zderzaki, atrapę chłodnicy, reflektory oraz powiększono tylną szybę, a także wymieniono materiały wykończeniowe we wnętrzu auta na elementy o wiele lepszej jakości. Przeprojektowano konsolę środkową oraz kierownicę. Hiszpański producent zaproponował odbiorcom 10 wersji wyposażenia samochodu (Audience, Stylance, Reference, Style, Sport, R Edition, FR, Cupra, Cupra R, Cupra 310 Limited Edition). W samochodzie montowano m.in. elektrycznie regulowane szyby i lusterka, system ABS, klimatyzację, komputer pokładowy, reflektory ksenonowe, szyberdach, czujniki parkowania czy też wielofunkcyjną kierownicę.

Oferta silnikowa Seata Leona była naprawdę imponująca. Pod maską montowano jednostki benzynowe ośmio- i szesnastozaworowe o pojemności od 1.2 do 2.0 litra i mocy od 105 do 310 KM w wersji TFSI Cupra 310. Pojawił się także silnik benzynowy zasilany LPG 1.6 SOHC o mocy 102 KM. W gamie jednostek wysokoprężnych znalazły się silniki o pojemności od 1.6 do 2.0 litra i mocy od 105 do 170 KM w wersji TDI DPF. W zależności od wersji montowano 5- i 6-biegową skrzynię manualną, 6-stopniowy automat lub 6- i 7-biegową przekładnię DSG.

Seat Leon II był wielokrotnie nagradzany, m.in. tytułami: Red dot 2006 r., Best Car of the Year 2009, Firmenauto des Jahres 2006 od niemieckiego magazynu „Firmenauto”, Car of the Year 2006 (Dania), Diesel Car of the Year 2006 w Szkocji dla Leona FR 2.0 TDI 170 KM, Auto 1 przyznana przez „AutoBild” w Hiszpanii w 2006 r., University Car of the Year 2007 (Hiszpania), Hellenic Car of the Year 2007 i GTI of the Year 2006-2007 w Grecji dla Leona Cupry.

Inne modele Seata Leon

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze