Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Części samochodowe Fiat BRAVO II (198_) (od 2006.11)

Części samochodowe do Fiata Bravo II

Fiat Bravo II, jak na włoską markę przystało, emanował elegancją i nietuzinkowym designem. To właśnie ten model zastąpił na rynku prawdopodobnie największą porażkę w historii włoskiego koncernu, czyli Fiata Stilo. Model Bravo drugiej generacji, zaliczany do samochodów niższej klasy średniej, wyglądał świetnie, być może dlatego, że stylistykę auta zapożyczono z modelu Grande Punto.

Druga generacja Fiata Bravo pojawiła się w 2007 roku na rzymskich targach samochodowych. We Włoszech ten model nazywano potocznie Nuova Bravo, czyli nowe Bravo. Zaprojektowanie i uruchomienie produkcji pięciodrzwiowego hatchbacka kosztowało koncern Fiata blisko 350 mln euro. Może się to wydawać ogromną sumą, jednak biorąc pod uwagę projekt niewypału pod nazwą Stilo, który kosztował dwukrotnie więcej, to można to zaliczyć na poczet sukcesów włoskiej marki.

Za projekt stylistyczny samochodu odpowiadały dwa studia designerskie – Fiat Style Centre oraz Italdesign Giugiaro. W wyniku tej kooperacji powstało ładne nadwozie o łagodnych, obłych kształtach z mocno pochyloną przednią szybą oraz wąską atrapą chłodnicy z centralnie umieszczonym logo marki. Wiele części Fiata Bravo użyto później w produkcji m.in. Lancii Delta oraz Alfy Romeo Giulietta. Całą konstrukcję nadwozia odpowiednio zabezpieczono przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi. Do budowy samochodu wykorzystano blachy dwustronnie ocynkowane, co wpływało na bezpieczeństwo zarówno samej konstrukcji, jak i stanowiło dobre zabezpieczenie antykorozyjne.

W ofercie silnikowej Fiata Bravo znalazły się jednostki benzynowe T-Jet Turbo i MultiAir Turbo o pojemności 1.4 l i mocy od 120 do 150 KM, a także silniki diesla JTD MultiJet o pojemności od 1.6 do 2.0 l i mocy od 90 do 165 KM. W zależności o wersji silnikowej montowano 5- i 6-biegową skrzynię manualną lub 6-stopniową zautomatyzowaną przekładnię mechaniczną.

Fiat Bravo II-generacji był samochodem bezpiecznym. W testach Euro NCAP uzyskał maksymalny wynik pięciu gwiazdek. Inżynierowie przyłożyli się do swojej pracy, wykonując blisko 150 symulacji zderzeń pod względem różnych sytuacji drogowych, ok. 100 testów na elementach oraz systemach samochodu oraz 60 prób zderzeniowych, czyli tzw. crash-testów. Bravo II nafaszerowano różnymi niezbędnymi systemami wspomagania trakcji i bezpieczeństwa, jak np. ABS, ESP, ASR, MSR czy też HBA.

Produkcję Fiata Bravo II zakończono w 2015 roku. Następcą udanego modelu włoskiego koncernu został Fiat Tipo.

Inne modele Fiata Bravo

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze