Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09)

Turbosprężarka ELRING Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) DELPHI
Turbosprężarka DRI Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) FA1
Turbosprężarka GARRETT Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) HOFFER
Turbosprężarka LUKAS Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka MOTAIR Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) MOTAIR
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) SIDAT
Turbosprężarka TMI Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 TD coupe 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.09) TMI
Producent:FA1

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT210110E
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT210110E
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT210540E
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT210540E
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT210540
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT210110
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT210110
Jednostka:
szt
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT210110E
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT210540
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT210540
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT210540E
Do 100 dni na zwrot
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze