Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tuleja ślizgowa sprzęgła SASIC do Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10)

Tuleja ślizgowa sprzęgła CORTECO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) CORTECO
Tuleja ślizgowa sprzęgła OEM Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) OEM
Tuleja ślizgowa sprzęgła SASIC Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) SASIC
Tuleja ślizgowa sprzęgła BIRTH Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) BIRTH
Tuleja ślizgowa sprzęgła ORIGINAL IMPERIUM Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) ORIGINAL IMPERIUM
Tuleja ślizgowa sprzęgła QUINTON HAZELL Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) QUINTON HAZELL
Tuleja ślizgowa sprzęgła TRICLO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) TRICLO
Tuleja ślizgowa sprzęgła TRISCAN Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) TRISCAN
Tuleja ślizgowa sprzęgła VEMA Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) VEMA
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
5950005
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
5950005
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  22
Średnica zewnętrzna [mm]:  47
Długość [mm]:  64
Dla numeru OE:  210535
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Tuleja ślizgowa sprzęgła

Tuleja prowadząca sprzęgła

Uszkodzone sprzęgło to nie lada problem dla każdego kierowcy, zwłaszcza że całkowicie unieruchamia samochód. Szybkie zdiagnozowanie przyczyny awarii nie jest obecnie łatwe przede wszystkim, dlatego, że dzisiejsze sprzęgła są coraz bardziej skomplikowane w swej budowie, a elementów, nawet tych najmniejszych, które mogą ulec awarii, jest dość dużo.

W sprzęgle zepsuć się może naprawdę wszystko. Najczęściej jest to awaria wysprzęglika, zużyte koło dwumasowe lub wytarta tuleja ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze