Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) VAICO
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
9120009
niedostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
9120009
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  36
Liczba otworów do mocowania:  2
Ograniczenia producenta:  PSA
Ograniczenia producenta:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint wewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M14x1,5
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Długość całkowita [mm]:  1165
Długość przegub aksialny [mm]:  280
Rozstaw srub mocujących:  190
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,3
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  24,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze