Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) VAICO
Producent:SPIDAN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
52182
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52182
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z amortyzatorem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
1030,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54343
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54343
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  141
Ciśnienie pracy [bar]:  100
Do 100 dni na zwrot
1171,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
53554
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
53554
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  141
Ciśnienie pracy [bar]:  100
Do 100 dni na zwrot
1375,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
51910
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51910
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
1458,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
52055
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52055
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez cylindra roboczego, wspomaganie układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
2718,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze