Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Citroën XSARA (N1) 1.5 D liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.04 - 2000.09) VIKA
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
9120008
niedostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
9120008
Ograniczenia producenta:  PSA
Długość przegub aksialny [mm]:  280
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Tryb pracy:  Manualny
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Długość całkowita [mm]:  1172
Rozstaw srub mocujących:  190
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  61
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze