Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKS DASIS Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) AKS DASIS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 Touring (E39) 530 d Kombi 193KM, 142kW, olej napędowy (2000.09 - 2004.05) VAICO
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
95GAY-20300506X
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
95GAY-20300506X
Ciężar [kg]:  0,004
Długożć opakowania [cm]:  3,0
Szerokość opakowania [cm]:  3,0
Wysokość opakowania [cm]:  0,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze