Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10)

Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) BREMBO
Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) ABE
Pompa hamulcowa ATE Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) METELLI
Pompa hamulcowa NK Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 122KM, 90kW, benzyna (1994.07 - 1997.10) VALEO
Producent:FTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0)
Kod produktu:
H209068.0.1
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H209068.0.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  34,3
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Średnica otworu flanszy [mm]:  8,5
Długość całkowita [mm]:  181,4
Ilość połączeń:  4
Wymiar gwintu:  M10x1
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Do 100 dni na zwrot
253,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0)
Kod produktu:
9220099
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220099
Średnica tłoka [mm]:  20,6
Ilość połączeń:  4
Długość całkowita [mm]:  181,4
Wymiar gwintu:  M10x1
Materiał:  Aluminium
Średnica otworu flanszy [mm]:  8,5
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  34,3
Ciężar [kg]:  0,555
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze