Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02)

Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) FRENKIT
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) BREMBO
Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) METELLI
Pompa hamulcowa NK Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) TRW
Producent:FERODO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM1135
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1135
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
288,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM1094
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1094
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
297,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM626
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM626
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
338,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM1109
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1109
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
338,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM1238
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1238
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
520,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze