Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa PROTECHNIC do Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12)

Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) BREMBO
Pompa hamulcowa LPR Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) LPR
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) KAWE
Pompa hamulcowa MAXGEAR Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) METELLI
Pompa hamulcowa MEYLE Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) NK
Pompa hamulcowa REMSA Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Citroën AX (ZA-_) 1.4 GTi liftback 100KM, 74kW, benzyna (1991.06 - 1992.12) VALEO
Producent:PROTECHNIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0)
Kod produktu:
PRH3397
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3397
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  20,64
Materiał:  Żeliwo
Wymiar gwintu:  M10x1
Otwór o śr[mm]:  20,64
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PROTECHNIC
0 (0)
Kod produktu:
PRH3405
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3405
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  22,2
Materiał:  Żeliwo
Wymiar gwintu:  M10x1
Otwór o śr[mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot
186,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze