Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy FEBEST do Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10)

Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BOSCH
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) CONTITECH
Pasek klinowy wielorowkowy GATES Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) GATES
Pasek klinowy wielorowkowy SKF Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SKF
Pasek klinowy wielorowkowy SNR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SNR
Pasek klinowy wielorowkowy BLUE PRINT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BLUE PRINT
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FEBI BILSTEIN
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) JP GROUP
Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SWAG
Pasek klinowy wielorowkowy BANDO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BANDO
Pasek klinowy wielorowkowy BG AUTOMOTIVE LTD. Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Pasek klinowy wielorowkowy EUROREPAR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) EUROREPAR
Pasek klinowy wielorowkowy FEBEST Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FEBEST
Pasek klinowy wielorowkowy HART Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) HART
Pasek klinowy wielorowkowy INA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) INA
Pasek klinowy wielorowkowy KAMOKA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KAMOKA
Pasek klinowy wielorowkowy LUCAS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) LUCAS
Pasek klinowy wielorowkowy MAPCO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MAPCO
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) OPTIBELT
Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) QUINTON HAZELL
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) TRISCAN
Producent:FEBEST

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
88126-4L850
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
88126-4L850
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  850
Ciężar [kg]:  0,1
Ilość żeber:  4
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16,0
Wysokość opakowania [cm]:  3,0
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
88126-4L855
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
88126-4L855
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  855
Ciężar [kg]:  0,1
Ilość żeber:  4
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16,0
Wysokość opakowania [cm]:  3,0
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Kiedy podczas prób uruchomienia samochodu słyszymy charakterystyczny pisk dobiegający spod maski auta, możemy przypuszczać, iż jest to spowodowane awarią paska klinowego. Dlaczego zatem pasek klinowy piszczy?

czytaj więcej >

Paski wielorowkowe PK

pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy, choć niepozorny i mało okazały, jest elementem niezwykle ważnym w prawidłowym funkcjonowaniu wielu urządzeń osprzętu jednostki napędowej. Pasek klinowy wielorowkowy to element o wiele trwalszy i bardziej wydajny niż standardowe paski klinowe, jednak i jemu ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze