Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy FEBEST 88126-4L850

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
88126-4L850
Pasek klinowy wielorowkowy FEBEST 88126-4L850
  • Pasek klinowy wielorowkowy FEBEST 88126-4L850 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

12,00 zł
w tym 23% VAT
Długość [mm]:
850
Ciężar [kg]:
0,1
Ilość żeber:
4
Długożć opakowania [cm]:
25,5
Szerokość opakowania [cm]:
16,0
Wysokość opakowania [cm]:
3,0
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 88126-4L850 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CHRYS 4612229
CHRYS 4668241
GATES 4PK850
HONDA 38920-P04-003
HONDA 38920-PW0-003
HONDA 38920-PW0-004
HONDA 38920P04013
HONDA 38920PW0014
HONDA 38920PW0505
HYUNDAI 25212-26000
HYUNDAI 25212-26021
HYUNDAI 97713-29000
HYUNDAI 97713-29500
MAZDA B3C7-15-907C
MAZDA BPE8-15-908
MAZDA MB3C7-15-907C
MITSUBISHI ME190439
NISSA 11720-42L03
NISSA 11920-V7302
NISSA 11950-9F600
NISSA 11950-9F605
NISSA 11950-9F610
NISSA A172042L03
SKF VKMV 4PK850
SUZUK 17521-84H00
SUZUK 49180-60B20
TOYOT 90080-91170
TOYOT 9091602258
TOYOT 99364-00850
TOYOT 99364-10850
TOYOT 99364-20850
TOYOT 99364-80850
TOYOT 993640083083
TOYOT 9936420830
TOYOT 99364208308P
TOYOT 9936460850
TOYOT 9936490850

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek klinowy wielorowkowy 88126-4L850 pasuje do Twojego auta

 

CHRYSLER

  • brak modeli

DODGE

  • brak modeli

HONDA

  • brak modeli

HYUNDAI

  • brak modeli

KIA

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

PLYMOUTH

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1627,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1504,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1152,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Dębica Presto. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony letnie Dębica z serii Presto. Który z tworzących ją modeli sprawdzi się w aucie miejskim, a który w sportowym?

Opony letnie Dębicy z serii Presto to dobry przykład opon ekonomicznych o wysokich osiągach i naprawdę wysokim komforcie jazdy. Cała seria składa się obecnie z 5 modeli różniących się od siebie nieraz naprawdę mocno. Które z nich powinny zyskać Waszą uwagę?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Źle rozumiane oszczędności to koszmar dla silnika. Jakie pułapki czekają na kierowców pragnących za wszelką cenę obniżyć koszty eksploatacji samochodu?

Źle rozumiane oszczędności to koszmar dla silnika. Jakie pułapki czekają na kierowców pragnących za wszelką cenę obniżyć koszty eksploatacji samochodu?

Chęć zaoszczędzenia na różnych wydatkach bardzo często prowadzi do nawyków szkodliwych dla silnika i kończących się mniej lub bardziej poważnymi awariami. Sprawdźcie, czy i Wy sami nie popełniacie któregoś z tych dość popularnych błędów?

czytaj więcej >
Jak przygotować samochód do sezonu wiosennego? O czym nie można zapomnieć?

Jak przygotować samochód do sezonu wiosennego? O czym nie można przy tej okazji zapomnieć?

Wbrew temu, co można by sądzić, auto należy przygotowywać nie tylko do zimy, ale również do wiosny. Dlaczego? Co sprawia, że wiosna okazuje się nieraz nawet trudniejsza dla samochodu niż owiana złą sławą zima? Sprawdźcie naszą checklistę rzeczy, o jakich nie wolno podczas takich przygotowań zapomnieć?

czytaj więcej >

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

FEBEST

Febest Autoteile GmbH to niemiecka firma specjalizująca się w produkcji części zamiennych do pojazdów azjatyckich oraz japońskich. Misją przedsiębiorstwa jest dołożenie niemieckiej praktyczności do japońskiego, innowacyjnego podejścia widocznego w produkcji azjatyckich samochodów. Części produkowane przez tą firmę są dystrybuowane przez Febest Europe Distribution, czyli oficjalnego przedstawiciela handlowego producenta części zamiennych.

Febest specjalizuje się w produkcji elementów części gumotechnicznych. Są to w szczególności takie elementy jak części zawieszenia, łożyska, układu hamulcowego i napędowego, przeguby, tuleje oraz wiele więcej. Charakterystyczne dla firmy Febest są szczegółowe i wymagające testy produkowanych przez nią części. Elementy gumowo – metalowe produkowane są z uwzględnieniem trudnych warunków klimatycznych północnych regionów Rosji. Guma wykorzystywana do produkcji podzespołów marki Febest posiada domieszki kauczuku, co sprawia że idealnie sprawdza się nawet w najbardziej wymagających warunkach atmosferycznych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze