Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN do Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02)

Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) CONTITECH
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) BOSCH
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) DAYCO
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) DENCKERMANN
Pasek klinowy wielorowkowy GATES Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) GATES
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) FEBI BILSTEIN
Pasek klinowy wielorowkowy INA Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) INA
Pasek klinowy wielorowkowy HART Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) HART
Pasek klinowy wielorowkowy KAMOKA Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) KAMOKA
Pasek klinowy wielorowkowy ASHIKA Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) ASHIKA
Pasek klinowy wielorowkowy BGA Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) BGA
Pasek klinowy wielorowkowy BUGIAD Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) BUGIAD
Pasek klinowy wielorowkowy DELPHI Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) DELPHI
Pasek klinowy wielorowkowy DT Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) DT
Pasek klinowy wielorowkowy EUROREPAR Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) EUROREPAR
Pasek klinowy wielorowkowy FEBEST Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) FEBEST
Pasek klinowy wielorowkowy FLENNOR Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) FLENNOR
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) HUTCHINSON
Pasek klinowy wielorowkowy JAPANPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) JAPANPARTS
Pasek klinowy wielorowkowy JAPKO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) JAPKO
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) JP GROUP
Pasek klinowy wielorowkowy KAVO PARTS Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) KAVO PARTS
Pasek klinowy wielorowkowy LUCAS Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) LUCAS
Pasek klinowy wielorowkowy MAPCO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) MAPCO
Pasek klinowy wielorowkowy METZGER Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) METZGER
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) MEYLE
Pasek klinowy wielorowkowy NPS Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) NPS
Pasek klinowy wielorowkowy OEM Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) OEM
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) OPTIBELT
Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) QUINTON HAZELL
Pasek klinowy wielorowkowy ROULUNDS RUBBER Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) ROULUNDS RUBBER
Pasek klinowy wielorowkowy SASIC Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) SASIC
Pasek klinowy wielorowkowy SCT - MANNOL Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) SCT - MANNOL
Pasek klinowy wielorowkowy SKF Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) SKF
Pasek klinowy wielorowkowy SNR Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) SNR
Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) SWAG
Pasek klinowy wielorowkowy TOPRAN Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) TOPRAN
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) TRISCAN
Pasek klinowy wielorowkowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i 16V Kombi 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1998.02) VEYANCE
Producent:DENCKERMANN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
0 (0)
Kod produktu:
6PK1080
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
6PK1080
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  1080
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DENCKERMANN
0 (0)
Kod produktu:
6PK1660
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
6PK1660
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  1660
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Kiedy podczas prób uruchomienia samochodu słyszymy charakterystyczny pisk dobiegający spod maski auta, możemy przypuszczać, iż jest to spowodowane awarią paska klinowego. Dlaczego zatem pasek klinowy piszczy?

czytaj więcej >

Paski wielorowkowe PK

pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy, choć niepozorny i mało okazały, jest elementem niezwykle ważnym w prawidłowym funkcjonowaniu wielu urządzeń osprzętu jednostki napędowej. Pasek klinowy wielorowkowy to element o wiele trwalszy i bardziej wydajny niż standardowe paski klinowe, jednak i jemu ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze