Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła IPARTS do Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08)

Łożysko koła ASHIKA Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) ASHIKA
Łożysko koła BENDIX Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) BREDA LORETT
Łożysko koła BTA Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) BTA
Łożysko koła DOKUJI Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) DOKUJI
Łożysko koła FAG Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) FAG
Łożysko koła HART Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) HART
Łożysko koła IPARTS Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) IPARTS
Łożysko koła IPD Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) IPD
Łożysko koła JAPANPARTS Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) JAPANPARTS
Łożysko koła JAPKO Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) JAPKO
Łożysko koła KAWE Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) KAWE
Łożysko koła LUCAS Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) LUCAS
Łożysko koła MAXGEAR Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) MAXGEAR
Łożysko koła MOOG Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) MOOG
Łożysko koła NIPPARTS Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) NIPPARTS
Łożysko koła NK Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) NK
Łożysko koła NPS Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) NPS
Łożysko koła OPTIMAL Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) RUVILLE
Łożysko koła SBS Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) SBS
Łożysko koła SERVICE PARTS Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) SERVICE PARTS
Łożysko koła TRISCAN Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.4 (FA4UV) Kombi 69KM, 51kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
LK000057
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
LK000057
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17,46
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  39,88
Szerokość 1 [mm]:  14,61
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  25,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  47,00
Szerokość 2 [mm]:  15,00
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
LK000127
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
LK000127
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17,46
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  39,88
Szerokość 1 [mm]:  14,61
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  25,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  47,00
Szerokość 2 [mm]:  15,00
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze