Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11)

Koło zamachowe LUK Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) LUK
Koło zamachowe AISIN Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) DENCKERMANN
Koło zamachowe KAWE Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) KAWE
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) SACHS
Koło zamachowe VALEO Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) VALEO
Producent:LUK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
411 0133 10
dostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0133 10
Jednostka:
KPL
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
411 0118 10
dostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0118 10
Jednostka:
KPL
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
415 0147 10
niedostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0147 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  6
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  15
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
441,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
415 0092 10
niedostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0092 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  6
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  16
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1309,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Koła zamachowe i dwumasowe w iParts.pl!

Koło dwumasoweKoło zamachowe ma równie długą historię jak sama motoryzacja. Jednak na kartach rozwoju techniki pojawiło się ono dużo wcześniej. Już maszyny parowe współpracowały z kołem zamachowym jako elementem układu napędowego. Przez te wszystkie lata konstrukcja oraz funkcja koła zamachowego niewiele się zmieniła.

Koła zamachowe to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze