Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA do Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 D nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.11)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 D nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.11) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 D nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.11) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NPS Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 D nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.11) NPS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HELLA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0)
Kod produktu:
8LH 366 081-261
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8LH 366 081-261
Norma emisji spalin:  Euro 4
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Węglik krzemu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Do transportu bliskiego o dalekobieżnego
Wieloczężciowy:  1-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Jednostka ilości:  Komplet
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
HELLA
0 (0)
Kod produktu:
8LG 366 071-261
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8LG 366 071-261
Norma emisji spalin:  Euro 4
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Kordieryt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  W przeważającej mierze ruch dalekobieżny
Wieloczężciowy:  1-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Jednostka ilości:  Komplet
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
HELLA
0 (0)
Kod produktu:
8LH 366 081-281
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8LH 366 081-281
Norma emisji spalin:  Euro 4
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Węglik krzemu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Do transportu bliskiego o dalekobieżnego
Wieloczężciowy:  1-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Jednostka ilości:  Komplet
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
HELLA
0 (0)
Kod produktu:
8LG 366 071-281
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8LG 366 071-281
Norma emisji spalin:  Euro 4
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Kordieryt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  W przeważającej mierze ruch dalekobieżny
Wieloczężciowy:  1-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Jednostka ilości:  Komplet
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze