Wybierz markę:
Koła dwumasowe Sachs
Sachs to marka należąca do motoryzacyjnego koncernu ZF, zajmującego się produkcją części samochodowych z zakresu układu napędowego i podwozia. Wśród nich znajdują się znakomite układy sprzęgłowe i koła dwumasowe. Produkty te charakteryzują się dynamiczną pracą, komfortem, bezpieczeństwem, niższymi kosztami eksploatacyjnymi i małą emisją dwutlenku węgla. Sachs bardzo poważnie podchodzi do swoich klientów i oferuje części, będące odzwierciedleniem specjalistycznej wiedzy, jakości wykonania oraz profesjonalnej obsługi. Koła dwumasowe Sachs oferują doskonałą jakość tłumienia drgań przy każdej prędkości silnika. Ich parametry w 100% spełniają wszystkie normy stawiane częściom OEM (elementy stosowane na pierwszy montaż).
Na szczególną uwagę zasługują przede wszystkim:
Koła dwumasowe Sachs – wykorzystano w nich unikalne rozwiązanie, bowiem przekładnia planetarna oraz tłumik drgań skrętnych są zintegrowane w jednym komponencie. Jak zawsze, koło zamachowe jest podzielone na dwie masy – pierwotną i wtórną. W ten sposób, zlikwidowano szkodliwy dla samochodu hałas. Planetarne koła dwumasowe Sachs są więc niezwykle komfortowe dla użytkownika, bowiem kierowca nie odczuwa hałasu generowanego przez układ napędowy i karoserię. Jazda jest płynna, cicha i dokładna. Odznaczają się także wydłużoną trwałością, niezależnie od modelu auta.
Koło dwumasowe Sachs to wiele korzyści dla kierowcy. Zużycie paliwa zmniejsza się, praca jest niezwykle cicha (eliminacja denerwujących odgłosów i hałasów) a obciążenia są zredukowane do minimum. Ponadto, zmiana biegów dokonuje się łatwiej i lepiej, patrząc zarówno z punktu widzenia mechanicznego, jak i komfortu użytkownika. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych, wielofunkcyjnych podzespołów, koła dwumasowe Sachs idealnie pasują do różnych modeli samochodów osobowych. Sachs oprócz tego oferuje dwumasowe koła zamachowe do ciężkich pojazdów użytkowych i autobusów oraz elementy wykonane w technologii ConAct i Xtend. Niezależnie od zastosowania i rodzaju produktu, części Sachs cieszą się nieprzerwaną popularnością wśród mechaników, specjalistów i zwykłych kierowców.
Artykuły powiązane
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?
- Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?
- Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Koło zamachowe ma równie długą historię jak sama motoryzacja. Jednak na kartach rozwoju techniki pojawiło się ono dużo wcześniej. Już maszyny parowe współpracowały z kołem zamachowym jako elementem układu napędowego. Przez te wszystkie lata konstrukcja oraz funkcja koła zamachowego niewiele się zmieniła.
Koła ...