Części do aut francuskich

Oferta części

  • Elektryka
  • Filtry
  • Zawieszenie i amortyzacja
  • Hamulce
  • Układ zasilania paliwem
  • Filtry
  • Układ chłodzenia
  • Klimatyzacja
  • Silnik
  • Napęd koła – przeguby
  • Sprzęgło
  • Układ kierowniczy
  • Nadwozie
  • Układ wydechowy
  • Paski napędowe
  • Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół
  • Układ zapłonowy
  • Oleje silnikowe
  • Ogrzewanie i wentylacja
  • Systemy komfortowe
  • System tworzenia mieszanki paliwowej

Francuski rynek samochodowy

Transport samochodowy stanowi podstawę translokacji we Francji zarówno tej pasażerskiej, jak i towarowej. Francuski sektor samochodowy jest jednym z największych rynków motoryzacyjnych w Europie i uchodzi jednocześnie za najbardziej zmonopolizowany przez producentów samochodów sektor francuskiej gospodarki.

Francja to 3. rynek pod względem zakupu nowych aut w Unii Europejskiej, który posiada własne, rozpoznawalne na całym świecie marki samochodów takie, jak: Renault, Peugeot czy Citroen. Francuskie marki aut mają ponad 50 proc. udziału w rynku. Domeną producentów francuskich samochodów są małe, miejskie auta z segmentów A i B, a francuskie diesle oraz jednostki napędowe ze znaczkiem HDi należą do jednych z najpopularniejszych silników na świecie.

Francuskie samochody charakteryzują się przede wszystkim komfortowym zawieszeniem, wygodnym wnętrzem, bogatym wyposażeniem, niebanalną stylistyką, wysokim poziomem bezpieczeństwa oraz stosunkowo niską ceną w porównaniu na przykład z ich odpowiednikami z krajów niemieckojęzycznych. Dlatego też samochody francuskie mają również w Polsce bardzo liczną rzeszę zwolenników.

Samochody francuskie

Renault

Koncern Renault, założony w 1898 r. przez braci Louisa, Marcela oraz Ferdynanda Renault, to jeden z najstarszych producentów samochodów we Francji. Obecnie auta Renault to jedna z najlepiej sprzedających się marek w Europie, a jej auta są dostępne na ponad 100 rynkach na całym świecie. Sztandarowe modele Renault, to m.in. produkowany od 1990 r. model Clio (obecnie dostępna jest na rynku czwarta generacja tego modelu), Twingo (1993 r.), Laguna (1994 r.), Megan (1995 r.), Scenic (1996 r.), Kangoo (1998 r.), a także Thalia (2001 r.). Z nowszych aut Renault warto wymienić chociażby model Koleos (2008 r.), Fluence (2009 r.), Zoe (2012 r.) czy też Captur (2013 r.). Marka Renault posiada również bogatą historię związaną ze sportami samochodowymi. W latach 2005-2006 Renault F1 z Fernando Alonso za kierownicą sięgnął dwukrotnie po tytuł mistrza świata kierowców i konstruktorów Formuły 1.

Peugeot

Marka Peugeot, powstała w 1810 r. z inicjatywy braci Jean-Pierre’a i Jean-Frederic’a Peugeot, to trzeci lider na rynku francuskich marek samochodowych. Jednak początek działalności firmy był związany głównie z produkcją rowerów oraz narzędzi. Wraz z firmą Citroen, Peugeot tworzy obecnie koncern PSA. Modele Peugeot 504 (1969 r.), Peugeot 405 (1988 r.), Peugeot 307 (2002 r.) i Peugeot 308 II (2014 r.) zdobyły prestiżowy tytuł „Samochodu roku”. Peugeot z powodzeniem startował w samochodowych mistrzostwach świata WRC z modelami 206 WRC oraz 307 WRC.

Citroen

Francuska marka samochodowa Citroen, założona na początku XX wieku przez Andre Gustave Citroen, zasłynęła wprowadzeniem na rynek motoryzacyjny wielu innowacyjnych i prekursorskich zarazem rozwiązań oraz technologii. Na uwagę zasługują tutaj takie koncepcje, jak pierwsze całkowicie stalowe nadwozie, zawieszenie hydropneumatyczne (model DS.), pierwsza seryjna taśma montażowa (od 1919 r.) czy też prekursorski napęd na przednie koła. Sztandarowe modele marki Citroen to, m.in. Berlingo, Jumper, Saxo, Xsara, modele z serii C (C1,C2,C3,C4,C5) oraz samochody z serii DS3, DS4 i DS5. Sebastien Loeb w samochodzie Citroen C4 WRC wywalczył trzykrotnie tytuł Mistrza Świata w latach 2007, 2008 i 2009.

Oryginalne części do samochodów z Francji tylko w iParts.pl

W mentalności europejskich kierowców utarło się przekonanie, że francuskie auta są niezwykle awaryjne i należy omijać je szerokim łukiem. To tylko stereotyp, który narodził się jeszcze w latach, kiedy francuskie samochody rzeczywiście były awaryjne, a ich zabezpieczenie antykorozyjne praktycznie nie istniało. Francuskie diesle i silniki HDi to obecnie jedne z najpopularniejszych i najwyżej cenionych jednostek napędowych na świecie. Jednak jak każde urządzenie mechaniczne, również samochód z czasem wymaga odpowiednich napraw oraz serwisowania. W takiej sytuacji nieoceniona wydaje się pomoc ze strony sklepu z częściami samochodowymi iParts.pl.

Francuskie diesle mają na pewno dwie mocne strony - doskonałą oszczędność (zauważalne szczególnie w przypadku 1.6 HDi i 1.5 dCi) oraz relatywnie niskie koszty napraw. Pod względem łatwości naprawy i cen auto części dCi oraz HDi biją na głowę większość konstrukcji niemieckich i japońskich. Oferujemy oryginalne części do samochodów francuskich po najniższych cenach na rynku. Bez względu na to czy posiadasz Renault, Peugeota czy Citroena, teraz możesz jeździć dowolnym samochodem francuskim bez obaw o trudno dostępne części do aut francuskich. Sklep iParts.pl dostarczy Ci wszystko czego potrzebujesz. Nieustannie poszerzamy nasza ofertę, włączając do niej najnowsze części i podzespoły renomowanych producentów.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą produktową sklepu iParts.pl!

iParts.pl - KontaktiParts.pl - Zalety